G3 speedometer {{forumTopicSubject}}
Efter at have kigget på lyset så har speedometeret drillet helt vildt med nålene. Må have kommet til at rykke med dem, hvordan retter man det igen?
Har prøvet at nulstille nålene men hver gang jeg slår tænding til så går de ned igen.
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 1132 Biler: 15 Emner: 40 Svar: 748
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 1132 Biler: 15 Emner: 40 Svar: 748
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 1132 Biler: 15 Emner: 40 Svar: 748
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 1132 Biler: 15 Emner: 40 Svar: 748
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
RESETTING YOUR GAUGES
In the above process, your gauges have become inevitably become messed up and need to be re-set. This is done manually, and is really easy.
Swing the (tach and speedo) gauges around counter-clockwise until the needle lines up with the zero mark on the tach and speedo. The needle will spring back clockwise a hair. In the next pictures, you can see where the tach/speedo needles should align after being re-set. As for the temp/fuel gauges, you swing these suckers around just past the zero. They will not spring back as the tach/speedo did. See pictures for the correct alignment.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5294232-DIY-MK3-Gauge-Cluster-Needle-Motor-Replacement
G3 speedometer