7.452 visninger
|
Oprettet:
VAG 2,0 TDI defekt dyse? {{forumTopicSubject}}
Hey!
Har nogle problemer med min Seat Leon 2,0 TDI FR.
Den er begyndt at drille nogle gange ved koldstart. Det følelses også som om den sætter lidt ud nogle gange når jeg kører. Den står også og hakker lidt i det når jeg f.eks. holder for rødt.
Den er også begyndt at lugte grimt...
Jeg har derfor haft VCDS på og kigget på indsprøjtnings mængden og den viste som på billedet at cyl. 4 er højere end de andre.
Tror i ikke også dyse 4 kan være halv defekt? ??
Mvh. Stefan
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 29 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 184
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.063
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 19
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.063
Jeg har dog ejet en passat som lugtet og 5000 km sener holdt stille på motorvejen.
Til trods for bilen var importeret af mig selv og havde gået 180,000 km.
Skiftet VW i køge alle fire dyser UB.
En operation til 40,000,-
maj 2011
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 60 Svar: 732
maj 2007
Følger: 57 Følgere: 97 Biler: 5 Emner: 116 Svar: 1.080
maj 2007
Følger: 57 Følgere: 97 Biler: 5 Emner: 116 Svar: 1.080
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 19
maj 2007
Følger: 57 Følgere: 97 Biler: 5 Emner: 116 Svar: 1.080
maj 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 746
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 19
Men Jeg prøver at klemme retur slangen og se.
Me hvad kan det ellers være, når det ikke er dyserne?
VAG 2,0 TDI defekt dyse?