1.102 visninger
|
Oprettet:
VAG MEKANIKER HVOR ER DU? {{forumTopicSubject}}
Den bliver ved med og melde fejl, hvorfor?
Intercooler, luftmængdemåler, tryk/luft sensor,
Egr-ventil, diesel filter, alt sammen helt nyt
Intet har hjulpet?
Vis jeg tager stik af på luftmængdemåler og tryksensor i tomgang er der ingen ændring på motorgang??
Ledninger, stik, sikringer osv er tjekket igennem og har ingen fejl.
Er der en af jer der har oplevet det problem før? Og ved hvad jeg skal skifte så den køre optimalt igen.
Mvh Christian.
jan 2008
Følger: 40 Følgere: 47 Biler: 3 Emner: 81 Svar: 1.038
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 9 Biler: 5 Emner: 42 Svar: 2.613
feb 2011
Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 1.665
Kan du se livedata, det hjælper som regel en del på fejlsøgningen
sep 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 102
sep 2006
Følger: 49 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 4.075
sep 2016
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
Egr meldte den også fejl på til og starte. Grunden til jeg skiftede diesel filter var fordi den bankede imellem 2500 og 3500 omdr også troede jeg det var diesel den ikke fik, men fandt så ud af revnen i intercooler.
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 9 Biler: 5 Emner: 42 Svar: 2.613
maj 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 746
Hvad med ledningerne er de målt igennem med ohm meter?
sep 2016
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
VAG MEKANIKER HVOR ER DU?