{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.363 visninger | Oprettet:

M E
M E
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Udstødning lugt i kabinen ved tomgang {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg har en passat stc. 1.8 turbo fra 2001 motoren har gået 240 tusind. Bilen har fået en service hos SMC. Pga. Af olielækage fra kædestramme pakning. Og i den forbindelse kædestramme sæt blev monteret. Dvd. Kædestramme, kæde og pakningerne. Plus selfølgelig ventildæksel pakning. Nu er bilen tæt og der er ingen olie spild under motoren.

3 uger efter. Begyndte bilen at lugte lidt af udstødning i kabinen, når vi står stille. Håber der er nørder/kloge hoveder som kan hjælpe mig eller evt. Kan kigge på bilen. Jeg har taget denne dele ud og renset den. Reservedels nummer. 06A129101 a. Jeg hører gerne fra jer på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning lugt i kabinen ved tomgang
  • #1   4. okt 2016 Udstødningen er vel utæt et sted under bilen?

• M E
    M E Tilmeldt:
    okt 2010

#2   4. okt 2016 Hej Simon det er et godt spørgsmål, det ved jeg ikke faktisk

• #3   4. okt 2016 Hvis der lugter af udstødning inde i bilen når du holder stille, så giver det lidt sig selv at udstødningen er utæt. Så det ville jeg tjekke op på, hvis jeg var dig.

• M E
    M E Tilmeldt:
    okt 2010

#4   4. okt 2016 Ok I will dó that , jeg vender tilbage med en feedback hvis det er det, men hvor tror du det er hen at den er utæt,? mvh

• #5   4. okt 2016 Hvis den er utæt, må du også snart kunne begynde at høre det..
    -Nu ved jeg ikke om din bil er benzin eller diesel, men i tilfælde af benzin, kunne det også være katalysator der er ved at falde sammen (det lugter!)

• #6   4. okt 2016 Det aner jeg ikke. Et sted mellem udstødningsmanifold og bagpotte er mit bud smiley

• M E
    M E Tilmeldt:
    okt 2010

#7   4. okt 2016 Håber ikke det katten der er i stykke pyha det er dyrt.

• #8   4. okt 2016 Jeg havde et lignende problem på min Passat 1.8t bare fra 98, og der var det en flækket slange til PCV systemet der sad lige under indsugnings manifolden.
    Der lugtede det dog mere af olie/benzin end af udstødning inde i kabinen, og kun når man holdte stille som med din.

• M E
    M E Tilmeldt:
    okt 2010

#9   8. okt 2016 Hej Mogens det er rigtigt det lugte lidt af blanding af benzin/olie. Jeg må have den på en lift, sjovt nok har jeg renset luftpumpen/vakunpumpe og det hjælp utrolig meget, men et utætheden vil jeg give dig ret at den må være der et sted hen. Mvh

Kommentér på:
Udstødning lugt i kabinen ved tomgang

Annonce