{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

BMW E92 parkerings-sensor er forvirret {{forumTopicSubject}}

Den ene parkerings-sensor i fronten af min bil, tror nogen gange at der er noget helt tæt på og står og hyler konstant, selvom der er helt frit foran. Det er pisseirriterende, men jeg aner ikke hvordan jeg får den til at opføre sig ordentligt... nogen der har forstand på sådan noget og kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW E92 parkerings-sensor er forvirret
  • #2   8. okt 2016 Prøv at vaske den.. min brors 3 år gamle octavia observere snavs på sensorene og går så amok.. efter en gang regn ka det ske den ka finde ud af det igen smiley

• #3   8. okt 2016 Den er blevet vasket mange gange og jeg har fjernet alt snavs fra den, men den er pisse-ligeglad smiley

• #5   8. okt 2016 Ville ellers helst undgå at skulle til at skifte den helt ud, for så skal der sikkert afmonteres alt muligt for at komme ind til den, så selvom sensoren ikke koster alverden, så bliver det bare meget bøvl.

• #9   8. okt 2016 Den sidder ca 5 cm fra nummerpladerammen, så det kan da godt være der er noget af nummerpladen der er blevet bøjet en smule, som lige tilfældigvis generer sensoren. Det er noget der kommer og går helt random og er begyndt indenfor de sidste par måneder. Prøver lige at kigge på nummerpladeholderen og ellers må jeg ruske lidt rundt i ledningerne smiley

profilbillede
Kommentér på:
BMW E92 parkerings-sensor er forvirret

Annonce