{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forskel på motor BMW
  • #2   19. okt 2016 de skulle være ens..

    det nemmeste er at pille den gamle ud og så sammenligne.. ved nemlig ikke lige med bundkaret om de er ens


  • #5   19. okt 2016 de er ens - der er nogen motorophæng, og gummi-bælg på indsugningen ..
    - der kan være lidt mht noget årgang på din E30 - mht styring..

    - men flytter du alt over, så er de maskiner ens.
    - her tænker jeg ophæng, og evt. tænding, da din E30 kan være født
    med tændingen på siden af blokken, og ikke trukket på knasten
    (de modeller var også vakuum styret, og med le jettronic styinger, og ikke motronic.. så vidt jeg husker er ALLE e34 med Motronic 1.3, som de sidste E30'ere kom med) (Ny model)

    -- men flytter du alt, så er du kørende uanset hvad.. det er en jævnt simpel maskine at skrue på smiley heldigvis


    mvh


  • #6   19. okt 2016 Det er kun motorophæng og bælg du skal genbruge, resten er plug n play smiley

    Har en M20B25 fra en E34 i min E21 som er født M20B20.

    Du skal så være opmærksom på at E34 muligvis har en større generator, så hvis den skal fra en E30 over i en E34 kan det godt være du skal genbruge generatoren.


  • #7   19. okt 2016 tak får de gode svar smiley så kan jeg bare købe den motor smiley nogen som evt ligger inde med en m20b25 de rimilig svær og komme efter ;(

  • #8   19. okt 2016 Har desværre kun en med en mega revne i blokken. Men der er en nyrenoveret til salg herinde, mener den står til en 6-7kg.

  • #9   19. okt 2016 Har engang fået lagt en 24V motor fra en E34 i en E30, og der skulle bundkaret skiftes rundt da tandstang sidder forskellige på de 2 biler. Ved ikke om det er det samme med denne motor.

  • #10   19. okt 2016 Det er det ikke, det er to helt forskellige motorer. Bundkarret passede i alt fald i min E21 uden problemer, og den er meget lig den i en E30.

  • #11   19. okt 2016 Jesper - man bruger e34 bundkar for at smide en m50 i en e30.. den motor du har haft har været fra en e36

  • #12   20. okt 2016 Du har sikkert ret Brian, det var bare hvad jeg mener vi fik at vide dengang. Men det er nok også 15 år siden smiley

  • #13   21. okt 2016 Bundkaret skal skiftes mener jeg at kunne huske. Ellers er de ens.

  • #14   21. okt 2016 mener også jeg har hørt bundkar skal skiftes men så har jeg jo fra min. jeg nu har smiley

  • #15   21. okt 2016 Lige presis;)

Kommentér på:
forskel på motor BMW

Annonce