{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Forlygter på 206 {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg har et lille problem med mine forlygter på min 206'er, de kan ikke have nær- og fjernlys tændt på samme tid, men derimod skifter imellem dem, hver gang jeg bruger kontaktarmen, det er ikke så længe siden at jeg fik skiftet com2000 enheden, da jeg havde et problem med lys både ude og inde, denne fejl er dog ikke blevet fikset ved dette skift.

Hvad kan så ellers være fejlen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forlygter på 206
  • #1   7. nov 2016 det er nomalt at de skrifter imellem langt og kort lys. de begge skal ikke være tændt samtidige

• #2   7. nov 2016 Er det en H4 pære. ? For så virker det som det skal. Er det derimod enH7 eller H1, så plejer nærlys gerne at forblive tændt ved fjernlys, da det er en seperat pærer der sidder til fjernlys.

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #3   7. nov 2016 det h7 i en 206 nær/fjernlys

• #4   7. nov 2016 Det kunne lyder som en dårlig stel måske.

• #6   8. nov 2016 Det er H7 pærer der sidder i, og har kigget på en anden 206'er samme model som min, og den har tændt både nær og fjernlys på samme tid, så det undre mig at min ikke gør det, men kunne da være en god idé at tjekke op på stel forbindelsen, så er mit næste spørgsmål så bare, hvor er den der passe til den kreds?

• #9   8. nov 2016 Det er en 1.6 S16 fra 02 jeg har

• #11   8. nov 2016 Det er jo det der er, men hvad og hvor ved jeg ikke, har kigget sikringsbokse igennem, og der var ikke noget at se der, så enten er lygterne lettere defekte, stel der ikke er helt i top eller ledningsnettet der er noget galt, men efter som de virker hver for sig, så vil jeg gå ud fra at det er en af de to første

• #14   8. nov 2016 Ja det er så nok lidt for dyrt for lys alene vil jeg mene, for alt andet fungere fint

• #17   8. nov 2016 Har nu haft bilen i lidt over et år og den har hele tiden haft den fejl, og der er ikke sket flere fejl eller noget siden da, men jeg kan da godt følge din tankegang med BSi boksen, fik skiftet min com2000 enhed da der var nogle problemer med at lyset gik ud både i forlygter og interiør lys når den havde lyst til det, ikke så slemt om dagen, men meget skræmmende om aftenen at alt lys forsvinder, så det undre mig at det skulle være den det er galt med

• #19   8. nov 2016 Havde planlagt et service på den alligevel, så kan det ikke skade at lige spørge ind til det når det er man alligevel skal have lavet service

• #21   8. nov 2016 Det er det helt sikkert, og med Peugeot's egen 10+ service så går man da ikke helt galt i byen.

Det ville ihvertfald være en skam at skulle afskaffe sådan en lækker bil efter alt den tid jeg har brugt på den indtil nu,

Kommentér på:
Forlygter på 206

Annonce