{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

la L
la L
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2

Hjælp, min vectra kører godt! (ja, du læste rigtigt)! {{forumTopicSubject}}

Min vectra c med 122 pruheste har hugget i optrægget hele somren og hostet og rystet ved koldstart hver mogen siden foråret. Nu er det blevet pissekoldt og frostvejr og nu kører den næsten perfekt!? Jeg fik ikke taget mig sammen til at få den kigget på i sommer, men vil høre jer kloge hoveder ad inden jeg kører den til andersen og martini hvad det kan være? Nu er jeg nemlig nødt til at få kigget på det for den bruger også mere benzin end den plejer og benzin er dyrt smiley . Kan det være noget temperaturstyring så den ahr ædt for meget benzin om somren? Jeg synes heller ikke den gider varme særlig godt bår jeg fyrer helt op for klimaanlægget og drejer temperaturen på max. Den vil gerne køle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, min vectra kører godt! (ja, du læste rigtigt)!
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #1   12. nov 2016 defekt lufttemp. føler i indsugning, tyder på at den registrer lavere temp end der egentlig er.... tjek lige om stik sidder ok (irret) etc.. den kan også være ebay "tunet" så der sidder en modstand i føleren som siger at temp. er lavere og således giver besked om mere føde ...

• la L
    la L Tilmeldt:
    nov 2016

#2   13. nov 2016 Ok, jeg må se om jeg kan spotte det stik der, ellers har jeg da noget at gå videre med. Tak Finn.

• la L
    la L Tilmeldt:
    nov 2016

#3   21. nov 2016 For lige at følge op på mit indlæg, så endte bilen hos et Opel værksted og de målte at tændrør og tændspoler var der fejl på, så det blev skiftet. Den kører markant bedre nu og hugger ikke mere i optrækket - faktisk tager den dejligt jævnt med gas igen.

Idag var det så 10 grader her til fyraften og desværre står den lige og danser lidt med omdrejningerne og ryster lidt. Den når op på 1500 omdrejninger et par gange efter jeg har drejet nøglen og så falder den til ro og så er der ikke mere - ikke før den har stået stille en del timer.

Jeg vil derfor stadig gætte på at du har fat i noget med den føler dér Finn, så det er sikkert et 3-trins problem det her smiley

Kommentér på:
Hjælp, min vectra kører godt! (ja, du læste rigtigt)!

Annonce