Hjælp, min vectra kører godt! (ja, du læste rigtigt)! {{forumTopicSubject}}
Min vectra c med 122 pruheste har hugget i optrægget hele somren og hostet og rystet ved koldstart hver mogen siden foråret. Nu er det blevet pissekoldt og frostvejr og nu kører den næsten perfekt!? Jeg fik ikke taget mig sammen til at få den kigget på i sommer, men vil høre jer kloge hoveder ad inden jeg kører den til andersen og martini hvad det kan være? Nu er jeg nemlig nødt til at få kigget på det for den bruger også mere benzin end den plejer og benzin er dyrt
. Kan det være noget temperaturstyring så den ahr ædt for meget benzin om somren? Jeg synes heller ikke den gider varme særlig godt bår jeg fyrer helt op for klimaanlægget og drejer temperaturen på max. Den vil gerne køle.
jul 2014
Følgere: 14 Svar: 2.877
nov 2016
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2
nov 2016
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2
Idag var det så 10 grader her til fyraften og desværre står den lige og danser lidt med omdrejningerne og ryster lidt. Den når op på 1500 omdrejninger et par gange efter jeg har drejet nøglen og så falder den til ro og så er der ikke mere - ikke før den har stået stille en del timer.
Jeg vil derfor stadig gætte på at du har fat i noget med den føler dér Finn, så det er sikkert et 3-trins problem det her
Hjælp, min vectra kører godt! (ja, du læste rigtigt)!