{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.591 visninger | Oprettet:

Peter L
Peter L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

toyota aygo tmps føler lyser konstant {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er her nogen der kan hjælpe mig, min aygo tmps lampe har lyst i et par måneder nu, med sommer hjul på, jeg har trykket på reset knappen i handskerummet, intet sker, har nu sat vinter hjul på og jeg kan stadig ikke fjerne fejlen.

Nogen der kan hjælpe eller skal jeg køre til toyota?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  toyota aygo tmps føler lyser konstant
  • #1   18. nov 2016 Jeg ved godt at det måske lyder lidt dumt, men skal du ikke holde knappen inde indtil lyset forsvinder ? Ikke bare trykke på den.

• #2   18. nov 2016 Biler der har en knap til at nulstille dæktrykket fungerer på den måde at man skal holde knappen inde et stykke tid. Som KIA GT nævner er et enkelt hurtigt tryk ikke nok. Nogle biler skal den holdes inde i 10 sekunder.

Jeg kender ikke en Aygo, men på fx en Opel skal TMPS-sensorerne kodes ved dækskift - med en tester.

• #3   18. nov 2016 kUN TÆNDING, HOLD KNAP VED HANDSKERUM INDE INDTIL DEN HAR BLINKET 3 GANG I LAMPEN OG SÅ SLUKKER DEN

CPAS LOCK UPS

• #4   18. nov 2016 En aygo har ikke tpms sensor, den måler via ABS.
    Så kan du ikke få lampen til at gå ud nulstiller du forkert, eller også kører du med forkert dæktryk eller uens hjul smiley

• Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   21. nov 2016 fik bare at vide hos toyota at jeg skulle trykke 3 gange, men har nu holdt knappen inde og lampen blinket 3 gange , og nu virker den 1000 tak for hjælpen, smiley

Kommentér på:
toyota aygo tmps føler lyser konstant

Annonce