{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krumtapsudluftning
  • #1   11. dec 2016 Tag slangen af til topdækslet hvor udluftning er sat en prob i så der er lukket ned til indsugningslange så en anden slange på udluftning og ned i en tom cola flaske og sæt den fast køre noget dage og se om den sender meget olie ud i flasken husk at der skal være et lille hul i toppen af flasken eller en minder slange så den kan sende luft ud vis der kommer meget olie/luft kan den være en ventil/filter der skal skiftet i topdæksel eller slange hvor den evt sider og er det helt slemt og intet hjælper er motoren meget slid da de sender for meget bundtryk og så motor ved at være færdig

• #2   11. dec 2016 i mit foto album,
    kan du se en midletidig olie chatc tank, jeg lavde, for og se, om min ene bil var defekt

• #3   11. dec 2016 Burde det ikke give lyde eller synlig olie lækage, hvis krumtapsudluftningen eller pcv ventilen er defekt/tilstoppet?

• #4   11. dec 2016 vis den er i stykker så den sender for meget olie ud kan du jo ikke se det da den sender det ind i indsugning men tag indsugning slange af så kan du nemt se om den er smurt ind i olie

• #5   11. dec 2016 Jeg har prøvet at fjerne oliefyld låget mens motoren er tændt for at tjekke indsugningstrykket. Den har fin indsugning og sugede min håndflade ind.
    Hvis krumtapsudluftningen ikke virkede burde den ikke suge min håndflade ind, og så vil motorgangen ændre sig når man fjerner oliepinden.
    Er drt korrekt eller tager jeg fejl?

Kommentér på:
Krumtapsudluftning

Annonce