Nissan micra HJÆÆÆLP {{forumTopicSubject}}
Hej
håber nogen herinde kan hjælpe mig... kan ikke rigtig finde noget på nettet, men købte mig en nissan micra igår fra 2003.
Idag da jeg startede begyndte den med en hyletone(meget høj)
som ikke ville slukke selvom jeg slukkede bilen og låste den... den stod nok i ca 30 min før den gik ud... Nu kørte jeg en tur igen men der hylede den ikke...
WHAT to do
Plus den blinker "key" når jeg starter men går ud efter noget tid...
Den kan også lyse i "abs" lampen og håndbremse lampen når jeg har kørt lidt tid...
tidligere ejer har oplevet det men siger at det ikke betyder noget
Håber nogle kan hjælpe mig......
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 1.252
Key lyser fordi din nøgle er enten for langt væk, eller fordi den trænger til nyt batteri.
Lys i ABS og håndbremse, er en advarsel, som skal laves, den vil f.eks ikke kunne synes med disse fejl. Så JO de betyder noget.
okt 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
Den er lige blevet synet her for en mdr siden, så hvad kan der være siden abs lyser.. den lyser først når jeg har kørt lidt tid...
okt 2007
apr 2006
ABS fejl kan være alt fra en føler til ??
At bilen er nysynet er ingen garanti for den er i orden, kun en konstatering for at på daværende tidspunkt fandt synsmanden intet på de små 20min han havde til rådighed, der gjorde den ikke måtte køre på vejen,
Husk på at ALLE fejl, opstår fra det ene øjeblik til det næste.
Det bedste råd er at få sat en rigtig tester på, der kan udlæse evt. fejl.
Hvor er du fra?
okt 2007
jeg smider min nøgle ned til en forhandler imorgen.. næglen sidder også ret løst i selve fjernbetjeningen
Jeg er fra Assens på vestfyn....
apr 2006
Din forhandler kan ikke reparere på nøglen, kun isætte et nyt batteri, eller sælge dig en komplet. Så skift batteriet selv, det koster ikke meget
Det desværre for langt væk til jeg kan hjælpe dig, er fra KBH
Kan du tage et billede af din nøgle og lægge op?
okt 2007
Årh min nøgle er blevet inleveret i postkassen ved forhandleren... Men det yderste af plasticen er fløkket af.. så der er kun nøgle og så selve fjernbetjeningen så den er sat sammen med malertape
Hvordan fungerer det der keyless entry da?
apr 2006
Når du er fremme, stopper du igen bilen, stiger ud og trykker på knappen på døren (Eller bagklap) for at låse. Alt imens din nøgle ligger i lommen.
Den hyletone du har hørt, er helt sikkert det KEYLESS Entry system der har meldt fejl.
PS Har sendt dig en PRIVAT BESKED
okt 2007
Drejer på tændingslåsen??
okt 2007
apr 2006
Dette ændrer dog intet på du skal have styr på din ABS lampe, hvis dine ABS bremser ikke virker her når det er glat, kan det hurtigt blive en grim oplevelse når bilens hjul blokerer og du glider rundt på vejen.
okt 2007
apr 2006
Mon ikke du har nogen i familien der ved lidt om biler, eller har bekendte der gør?
okt 2007
Nissan micra HJÆÆÆLP