{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.296 visninger | Oprettet:

maja j
maja j
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

Nissan micra HJÆÆÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej
håber nogen herinde kan hjælpe mig... kan ikke rigtig finde noget på nettet, men købte mig en nissan micra igår fra 2003.

Idag da jeg startede begyndte den med en hyletone(meget høj)
som ikke ville slukke selvom jeg slukkede bilen og låste den... den stod nok i ca 30 min før den gik ud... Nu kørte jeg en tur igen men der hylede den ikke...

WHAT to do smiley

Plus den blinker "key" når jeg starter men går ud efter noget tid...

Den kan også lyse i "abs" lampen og håndbremse lampen når jeg har kørt lidt tid...
tidligere ejer har oplevet det men siger at det ikke betyder noget

Håber nogle kan hjælpe mig......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan micra HJÆÆÆLP
  • #1   11. dec 2016 Hyletone kan være flere ting, er det en konstant tone?

Key lyser fordi din nøgle er enten for langt væk, eller fordi den trænger til nyt batteri.

Lys i ABS og håndbremse, er en advarsel, som skal laves, den vil f.eks ikke kunne synes med disse fejl. Så JO de betyder noget.

• maja j
    maja j Tilmeldt:
    okt 2007

#2   11. dec 2016 Ja det var en konstant hyletone... Min far kom op og da han ville åbne bagage rummet begyndte den at hyle igen.. så snart han slap knappen ved bagage rummet stoppede den med at hyle...
    Den er lige blevet synet her for en mdr siden, så hvad kan der være siden abs lyser.. den lyser først når jeg har kørt lidt tid...

• maja j
    maja j Tilmeldt:
    okt 2007

#3   11. dec 2016 Hyletonen var ret høj så jeg næsten ik ku holde ud og sidde i bilen...

• #4   11. dec 2016 Det kan være systemet til dit Keyless Entry, altså det der gør du ikke skal bruge nøgle til bilen, der er en fejl på.

ABS fejl kan være alt fra en føler til ??

At bilen er nysynet er ingen garanti for den er i orden, kun en konstatering for at på daværende tidspunkt fandt synsmanden intet på de små 20min han havde til rådighed, der gjorde den ikke måtte køre på vejen,
    Husk på at ALLE fejl, opstår fra det ene øjeblik til det næste.

Det bedste råd er at få sat en rigtig tester på, der kan udlæse evt. fejl.

Hvor er du fra?

• maja j
    maja j Tilmeldt:
    okt 2007

#5   11. dec 2016 har ikke keyless entry i min bil... skal bruge nøgle.

jeg smider min nøgle ned til en forhandler imorgen.. næglen sidder også ret løst i selve fjernbetjeningen
    Jeg er fra Assens på vestfyn....

• #6   11. dec 2016 Hvis den er fra 2003 så HAR den Keyless entry.
    Din forhandler kan ikke reparere på nøglen, kun isætte et nyt batteri, eller sælge dig en komplet. Så skift batteriet selv, det koster ikke meget

Det desværre for langt væk til jeg kan hjælpe dig, er fra KBH

Kan du tage et billede af din nøgle og lægge op?

• maja j
    maja j Tilmeldt:
    okt 2007

#7   11. dec 2016 Har den???? Altså hvor jeg ikke skal bruge nøgle for at starte den???

Årh min nøgle er blevet inleveret i postkassen ved forhandleren... Men det yderste af plasticen er fløkket af.. så der er kun nøgle og så selve fjernbetjeningen så den er sat sammen med malertape smiley
    Hvordan fungerer det der keyless entry da?

• #8   11. dec 2016 Fungerer ved du nærmer dig bilen, trykker på knappen på håndtaget, stiger ind, træder på bremse og kobling ned, drejer på tændingslåsen og kører.
    Når du er fremme, stopper du igen bilen, stiger ud og trykker på knappen på døren (Eller bagklap) for at låse. Alt imens din nøgle ligger i lommen.

Den hyletone du har hørt, er helt sikkert det KEYLESS Entry system der har meldt fejl.

PS Har sendt dig en PRIVAT BESKED

• maja j
    maja j Tilmeldt:
    okt 2007

#9   11. dec 2016 Undskyld men det fatter jeg ingenting af... har set der sidder en knap bagpå ved bagagerummet der kan låse bilen... men det andet forstår jeg slet ikke smiley
    Drejer på tændingslåsen??

• maja j
    maja j Tilmeldt:
    okt 2007

#10   11. dec 2016 tror jeg har fattet den nu.... Hva kan man gøre når den begynder med den hyletone igen???

• #11   11. dec 2016 Sørge for at bilen er korrekt lukket i døre og klap inden du låser, samt at batteriet på sender virker.
    Dette ændrer dog intet på du skal have styr på din ABS lampe, hvis dine ABS bremser ikke virker her når det er glat, kan det hurtigt blive en grim oplevelse når bilens hjul blokerer og du glider rundt på vejen.

• maja j
    maja j Tilmeldt:
    okt 2007

#12   13. dec 2016 Sku aldrig ha købt ny bil... det squ svææææært smiley

• #13   13. dec 2016 Alt begyndelse er svær, hold dig til mennesker der har erfaring og vil hjælpe, husk på der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.
    Mon ikke du har nogen i familien der ved lidt om biler, eller har bekendte der gør?

• maja j
    maja j Tilmeldt:
    okt 2007

#14   13. dec 2016 Jo min far er gammel mekanikker, men når det bliver teknisk står han helt af smiley

Kommentér på:
Nissan micra HJÆÆÆLP

Annonce