{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.822 visninger | Oprettet:

Thomas N
Thomas N
Tilmeldt:
30. jan 2014
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 7

BMW e92 320i diverse problemer {{forumTopicSubject}}

Hej, BG. Jeg begynder at være lidt træt af min bil, den kører ikke optimalt. Det er en 320i 170hk benzin motor, med et KN filter. Når bilen tændes har den nogle gange svært ved at stå i tomgang, hopper lidt i omdrejningstælleren. Hakker lidt ved fuld gas. Den lyste en lampe med et billede af en udstødning med et s tegn, hvor jeg ikke kunne finde den under instruktionsbogen, men slog så op på nettet og fandt frem til at den udled mere co2 og den sluger også som en sindsyg. Laver nogle lyde ved igangsætning, som om noget er løst ved udstødning/manifold. Jeg vil bare gerne have en som har forstand på BMW, til at kigge på den.

Midtjylland, Østjylland og fyn,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e92 320i diverse problemer
  • Lennon B
    Lennon B Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 2 Svar: 44
    #1   11. dec 2016 Kontakt carwizard. Han hedder Per Poulsen og er en troldmand inden for BMW. Holder til i Østjylland. Mvh Lennon

  • #2   11. dec 2016 De 4 cylindrede motorer N42/N46 er de værste, der nogensinde har siddet i en BMW, og der kan forekomme et hav af problemer med dem, som koster kassen at lave. Mener at det er N46 der ligger i din. Det lyder som enten din kædestrammer der er færdig, eller også VANOS solenoiden på udstødningssiden (begge kendte problemer)

    Har du fået opgraderet din kædestrammer, til den nye model med stærkere fjeder? Også et kendt problem, at den der er på originalt, har en for løs fjeder, som gør at kæden, bliver for løs med tiden, og kan lave tændingsproblemer, som kan give de lyde, og samtidig dårlig benzin-økonomi, som du beskriver


Kommentér på:
BMW e92 320i diverse problemer

Annonce