{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

E30 elektrisk problemer {{forumTopicSubject}}

Håber der er en e30 wizard der kan hjælpe her.

Har to kedelige problemer med en e30 som har stået stille et par måneder i forbindelse med et motorskifte (og ecu).

ventilator virker ikke (ingen af de fire trin reagere).
Vinduesvisker virker kun hvis man blinker "lidt" til højre. Dvs flytter blinker armen en mm eller to, så virker vinduesvirkeren imens. en enkelt gang har den virket efter... kortvarigt.
Lyset i instrumentbordet er gået kold.

Jeg har tjekket sikringer og fandt en enkelt (7eren mener jeg det var på 15a som var gået). skiftede denne ingen forskel.
Alt dette har virket tidligere, så enten har jeg kikset et kabel, eller måske noget relæ gøgl.

Håber lidt nogen kan sige pege mig vej. Kan ikke lure om de to ting hænger sammen.

Pt er den triste plan at trække nye kabler til de to funktioner og så se om ikke det løser balladen. Men jeg forstår ikke helt den med blink til højre. Må være noget kortslutning et sted.

Nogen input ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E30 elektrisk problemer
  • #1   11. dec 2016 Din blæser er højst sandsynlig blæsermodstand der er defekt

Har du tjekket stel banerne til rat elektronikken ?
    Har du prøvet og måle strømmen i stikkene ?

• #2   11. dec 2016 mike a: Giver det lige et skud i morgen.
    Der er dukket en ny festlig detalje op. Vinduerne kan ikke køre op og ned. Med mindre man slukker bilen og åbner døren. Så virker de en periode.... Tænker at noget må sidde og blive varmt (i løbet af et minut eller fem), og derefter vil det først virke når det er "nulstillet".

Men jeg går i gang med at måle ud i morgen, der må være nogle kabler jeg har klemt ved motorskiftet eller lign. Kan ikke se det kan være andet. Men nu husker jeg hvorfor jeg altid har omtalt mine biler som "hun", for temperament det har den da.

Kommentér på:
E30 elektrisk problemer

Annonce