{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.672 visninger | Oprettet:

LED Pærer til baglys/stoplys samt baklys {{forumTopicSubject}}

Hej,

Det er til en 2001 Passat Variant 3BG.

Jeg har på et tidspunkt købt nogle 1600LM pærer til min bag/bremselys og må erkende at de for det første lyser af ht og ikke sidder rigtigt i soklerne da jeg har været nød til at modificerer dem hvilket var meningen i følge sælger. Men findes der nogle pærer der holder kravet om at bremselys skal være væsentlig kraftige end baglys/positionslyset. Jeg synes nemlig at de alm glædepærer er lige "kedelige" nok, samt gerne vil bibeholde skiftet til LED.

Men kender folk selv til nogle pærer eller deslige i LED der er lige til at klikke/"skrue" i BAZ15d soklerne og som gerne lyser kraftigere end standard glødepærer og naturligvis rødt?

Og hvad med baklyset. Har godtnok skiftet dem til LED, men der skal de så til gengæld være kraftigere sådan at jeg bedre får oplyst området bag bilen. Lige nu sidder der 1600LM Kold Hvid LED i og jeg vil gerne bibeholde den kolde hvide farve .

På forhånd tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LED Pærer til baglys/stoplys samt baklys
  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #1   19. dec 2016 Har en kammerat der har proevet 7 forskellige paerer koebt igennem ebay.Ingen af dem var i naerheden af samme styrke som de normale paerer,uanset hvad lumen der blev lovet.
    Flere af dem var saa svage at den alm 5w var kraftigere end led paerens "21"w.


  • #2   19. dec 2016 Jeg kunne aldrig få bag/bremselys til at virke på min getz (uden canbus) når jeg sætter pærerne i så lyser alle bremselys selvom jeg ikke træder på pedal. Gad ikke at rode med led modstand for at få lortet til at virke. Men jeg er da glad for mine baklys pærer..

    Ved ikke hvad lumen de har men der er godt nok knald på
    http://m.ebay.com/itm/T15-W16W-10W-White-15-SMD-5050-Canbus-Cree-LED-Backup-Reverse-Bulbs-Light-DC-12V-/322250196135?nav=SEARCH


  • #4   20. dec 2016 RSP36, der er rigeligt med blus på dem jeg har nu, og måske lige en kende for meget :P.

    i_ipek, min driller også med bremselyset, men vil lige prøve at sætte min tester på og se om jeg kan få slettet den fejl den står med og så få det løst. For vil helst ikke tilbage til glødepærer, for de var godtnok ringe. Og har set dine baklys pærer, og det er lige lidt for meget krudt til mig smiley

    Daniel A: Tror sq ikke de er til at få igennem soklen, en ting er at monterer dem i soklen men hvis de er meget bredede end en alm glædepærer får jeg dem ALDRIG monteret i lygten da de så er for store.


Kommentér på:
LED Pærer til baglys/stoplys samt baklys

Annonce