{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.996 visninger | Oprettet:

Sarah F
Sarah F
Tilmeldt:
27. dec 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Problemer med automatgear BMW {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Min BMW har været helt død for strøm - som i helt død - kunne end ikke åbne bagagerummet. Nu er der kommet strøm på igen, og så ville jeg køre en tur i den, men får beskeden transmission default osv... og jeg kan ikke skifte gear.
Er det fuldstændig umuligt at få den ud at køre selv eller kræver det, at den skal omkring et værksted? Jeg har ikke en dyt forstand på biler, men har læst mig frem til, at forskellige ting kan / skal kodes osv ?? Så måske er det også tilfældet her?

Sarah


Kommentarer på:  Problemer med automatgear BMW
  • #1   27. dec 2016 De er ofte lidt følsomme efter batteriskift/ lav strøm.
    Men hvis den har været lav for strøm skal du jo alligevel på værksted og have skiftet dit batteri og det skal samtidig kodes (alt efter hvor gammel den er)


  • #2   27. dec 2016 hvad model er det ? den skal nok have en tur med computeren


  • Sarah F
    Sarah F Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   27. dec 2016 Det er en 730d.
    Mener den er fra 2007, så den er jo lidt oppe i årene.
    Men ja, den skal helt sikkert have nyt batteri, men jeg endte med at genstarte den og så virkede automatgearet igen.. men den skal kigges på, for det er ikke første gang, at den ikke kan starte. Det er bare første gang, at gearene har drillet efterfølgende.

    Takker for svar smiley


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.587
    #4   27. dec 2016 Husk at du skal forbi et sted med ordenlig tester når du skal have skiftet dit batteri, det skal nemlig kodes, og det er ikke alle de små værksteder der kan klare det..
    Og den er ny nok til at det skal kodes desværre


  • Adel S
    Adel S Tilmeldt:
    jul 2019

    Følger: 10 Følgere: 1 Svar: 1
    #5   22. jul 2019 Hej Sarah hvad var problemer med din bmw fordi jeg har som problemer med min bmw efter vi har skiftet batteri
    Mvh Adel


Kommentér på:
Problemer med automatgear BMW

Annonce