{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

VW Passat 3bg 2004 {{forumTopicSubject}}

Jeg har anskaffet mig en Passat 1,8t fra 2004, da jeg var ude at prøve bilen bemærkede jeg at passagerdøren ikke fungerede helt korrekt. Centrallåsemotoren er udskiftet på et værksted for omkring 2300 kr under 1 år siden. Jeg tog forbi forhandleren og konfronterede ham med problemet, men næ nej jeg fik nogle råbende og skrigende ord i nakken og fik at vide jeg ikke har betalt for det, men det har den tidligere kunde. Jeg skulle ikke komme igen. Efter blot 2 uger prøver jeg nu at låse dørene op med min fjernbetjening og alle døre åbner undtagen passagerdøren. Heller ikke hvis jeg sidder inde i bilen og bruger knappen indenfor. DELPHI tester viser "ulogisk kontakt passagerdør"
Nogen der ved hvad der skal skiftes eller hvad man kan gøre? Hjælp!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Passat 3bg 2004
  • #2   2. jan 2017 Tænker bare at en forhandle har til pligt at have reklamationsret over sit arbejde han udfører. Der foreligger faktura for det udførte arbejde. Men hvor er det låse enheden sidder og er den dyr? Ved du det?

  • #3   2. jan 2017 Få regning på det udførte arbejde med af tidligere ejer, og tag den med, og forklar værkstedet at du har 2 års reklamationsret, og han har ikke noget at tabe hvis komponenten er defekt, får han jo også refunderet sin tid.
    Men ja det er træls for ham, da det er 0kr timer


  • #4   2. jan 2017 Har fortalt ham at der er regning på det, ved ikke hvor meget FDM vil gøre ud af denne sag. Hvis de indblander sig er jeg bange for at de får ham til at lave den også piller han ved alt muligt andet så den ikke kan køre dagen efter

Kommentér på:
VW Passat 3bg 2004

Annonce