{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Carsten S
Carsten S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Golf 3 adz {{forumTopicSubject}}

Hej..

Er der andre som har oplevet eller har haft en golf 3 "adz" 1998 som har oplevet følgende problem?
Det hele startede med den nogen gange var meget svær at få liv i.. især i fugtigt vejr. Men når først den var kommet igang kørte den fint
For tiden er det nemt nok at få liv i den.. men den går på 3 cyl i tomgang varm og ved kørsel når den belastes.

Jeg har inden denne her golf også haft en anden golf 3 med samme motor som gjorde det samme,men fandt aldrig fejlen.

Jeg har skiftet "Tændrør/tændkabler/rotor/dæksel/tændspole/Temp-føler/Gummiflange til mono-point. Bundstykke i tændingslås.
Vaccumslange til forstærker er kontroleret og ok,det samme med vinkelslange på returventil.

Hvad fanden er der galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Need electrician to check 400 kr.
  • Snerydning af fliseareal foran hus 1.040 kr.
  • Rengøring af nyt hus 1.200 kr.
  • Grave en parkeret bil fri for sne 600 kr.
  • Lågelås binder ikke. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3 adz
  • #1   9. jan 2017 har du tjekket din kromtapsensor evt ?

• #2   9. jan 2017 Var det en brugt tændspole eller ny ?

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    jan 2017

#4   9. jan 2017 Jeg har prøvet med en anden brugt tændspole og der sidder nu en ny tændspole på.

Freeway,Der sidder ikke ød-giver på en adz motor. Den har kun en Hall-giver i strømfordeleren til at fortælle position

• #5   10. jan 2017 hvad så med hall sensor i huset har du haft prøvet en anden for ved de kan være noget lort på poloer der har samme type hus og dem har jeg skiftet før

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    jan 2017

#7   10. jan 2017 Jeg skal ikke kunne sige om manifoldpakningen er gledet ? Da jeg ikke har undersøgt det.
    Men har svært ved at tro det er den vej vi skal.

Motor går perfekt i tomgang når den startes kold. Efter 2 min kørsel begynder den periodisk at gå på 3 cyl især ved belastning.
    Når den så har opnået drifttemp. Så går den også på 3 cyl i tomgang..
    Altså veksler imellem at gå på 3 og 4 cyl.

Der må der være andre som har oplevet det samme..
    Som jeg tidliger skrev havde jeg en anden golf 3 med samme type motor inden denne her som gjorde nødagtigt det samme..
    Jeg nåede desværre aldrig at finde problemet inden den blev skrottet.
    Men den fik også tændspole/kabler/rotor og tændrør uden problemet blev afhjulpet

Kommentér på:
Golf 3 adz

Annonce