{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny turbo. Hvilken?
  • #1   23. jan 2017 Få din eget renoveret og få garanti med .
    http://www.turbohuse.dk/431369781


  • #2   23. jan 2017 Havde en kunde der havde købt en renoveret fra tyskerland... gav 1500kr ... renoveret af privat person - ingen garanti -.... røg efter 6 mån tid.. penge spildt..
    ATP har Kina turboer men du har til gengæld garanti ...
    Ellers er der firmaer der renoverer din originale ...så længe de kan afbalbacere den.. både i dk og Tyskland .
    Husk at undersøg årsag til hvorfor den er røget.. ellers kan man få sig en kedelig overraskelse...


  • #3   23. jan 2017 Jeg har købt renoveret turbo på Ebay.de. Ingen problem, har kørt med den i over et år, og bilen spinder som en kat med den turbo, ingen problemer overhovet. Mener jeg gav 2000 kr, så skulle de have den gammel tilbage.
    Og der var faktisk 1 års garanti på den turbo, jeg købte på Ebay.de
    Kan da heller ikke afvise, om der er nogle som har haft problemer med renoveret turbo. Jeg ville bare ikke give 6-7 kilo for en sprit ny.


  • #4   23. jan 2017 Søren b var det ATP du købte ved..?

  • #5   24. jan 2017 Nej, det var ved Expert-Car GmbH på Ebay.de. http://stores.ebay.de/Expert-car-online?_dmd=2&_nkw=turbolader+1%2C9+tdi
    Du skal jo ligesom vide hvilken Turbo du har, så du for den rigtige til din motor. Der findes jo adskillige typer til 1,9 TDi.
    Faktisk giver de 2 års garanti. Men det er VIGTIG og finde årsagen til, at din nuværende turbo ikke virker. Så skal man følge monterings anvisning korrekt, forkert montering af turbo (Hvis man ikke følge monterings anvisning korrekt) lig med ingen garanti.
    Min havde en slidte lejer i møllen, lig med hyle/fløjte turbo. Det forsvandt ved ny turbo.
    Det vil jo være sur røv, hvis din turbo ikke fejler noget og årsagen er noget anden.


Kommentér på:
Ny turbo. Hvilken?

Annonce