{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.653 visninger | Oprettet:

Problem med avensis t27 1.8 "hugger" {{forumTopicSubject}}

Halløj har haft en længere varne problem med min toyota t27 1.8 ... den har været på værksted uden held og ingen fejl på computer..

Så mit spørgsmål lyder at hvis bilen "hugger" ved hårdt optræk og ikke ved langsom acceleration "almenlig" kan det måske have noget med at gøre med hvis benzin filteret ikke er orginal ? det er et problem der er ved at gå mig på nerverne .. og hvad tændrør køre i med ?
Det er ikke altid den gøre det og når det står på er det ikke noget man mærker aggressivt det føles bare når den lige "hugger" at den mister 30% af dens træk kraft .. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med avensis t27 1.8 "hugger"
  • #1   24. jan 2017 Jeg ved at der på et tidspunkt kom et opdaterengs software til Avensis ECU som skulle modvirke lige netop svage udsæt i optræk - Men om det var til modellen tidligere, er jeg faktisk i tvivl om? Men værd at høre til hos dit Toyota værksted

• #3   24. jan 2017 okay tak for svar Casper smiley

jacob ja det er smiley men kun i perioder smiley

• #5   24. jan 2017 Men i sommers til DHB der skulle vi køre over en mark "meget støvet" og der steg den til 4500omd da jeg holdt i tomgang og kørte op og ned i omd så slukket jeg bilen og startet den igen og så holde den op men så kom mit problem jeg har nu smiley

• #6   24. jan 2017 Oxygen sensorene er også et "svagt" punkt på Avensis bilerne - Det burde dog fremgå af diagnose med en tester. Men når du siger støv, så kan det også være snavs i spjældhus, og/eller luftmængde måler. Alle de nævnte ting er set på Avensis, og udmunder i de problemer du beskriver smiley

• #7   24. jan 2017 har nu lige prøvet at pille luftfilteret ud og der er væsentligt stor forskel .. smiley men syntes bare ikke det gamle ser så beskidt ud ?

• #8   24. jan 2017 tyder på dit gasspjæld/hus er godt slidt det ville jeg tjekke ud først for det kan givet de gas problemer som det du beskriver

Kommentér på:
Problem med avensis t27 1.8 "hugger"

Annonce