{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Teste trailer stik på bil
  • #1   24. jan 2017 Det kommer meget an på hvilken bil det drejer sig om - på VW er der intet baglys hvis ikke begge sider er belastet når lyset bliver tændt og det gælder sikker flere andre mærker (CAN ! )
    polobjørn


  • #2   24. jan 2017 Du kan købe en tester til trailer i biltema smiley

  • #3   24. jan 2017 Det er en 2016 Honda Jazz og en 2013 Avensis

    Jazz'en melder fejl på v blinklyset nogle gange med traileren efter sig og blinker hurtigere, der er dog aldrig noget med Toyotaen

    Jeg vil samtidigt se om det ledige kabel på nogle af dem kører til tågebaglys, som så kunne bruges til baklys evt smiley


  • #5   24. jan 2017 Niks

  • #6   24. jan 2017 Hæng en trailer på, og virker halvdelen af lyset, så er du blandt de bedste 10% af dem med trailer smiley

  • #7   24. jan 2017 Det irritere mig meget at lyset ikke bare virker smiley Hader når andres ikke virker ordentligt

    Den ene trailer som oftes er bag Jazz'en er vel 30 år eller sådan og har overvejet at købe et nyt sæt lygter og trække nye ledninger/stik, det koster under 100 kr for et nyt sæt baglygter
    Den anden trailer er en Ifor der er under 10 år gammel og synes ikke jeg har kunne få fejlen frem på den

    Hvis man skal lave baklys i trailerstikket, skal man så bruge et arbejdsrelæ eller kan man stjæle strøm fra bilens originale baklygter? smiley


  • #8   24. jan 2017 Jeg ville nok bruge et relæ, da det kommer an på hvor store lygter du smider på..

  • #9   24. jan 2017 Tænker om man kan få noget fornuftigt led projektører til 500ish for 2? Eller hvad lyser fornuftigt op bag traileren? smiley

  • #10   24. jan 2017 Vi har et trailerlygtesæt i jem&fix ligenu, som er sat ned i pris til 50 kroner fordi at den udgår af sortimentet - om der er nogen i din lokale butik skal jeg så ikke lige kunne svare på når jeg sidder herhjemme, men det er ganske almindelige lygter med almindelige pærer i.

    Alternativt kan du købe http://www.harald-nyborg.dk/p2340/trailer-tester-med-adaptere så kan du selv se hvad der virker og ikke virker når du sætter traileren efter bilen.

    Og hvis den nye 2016-bil fejler, så ville jeg nok smide den forbi forhandleren og få ham til at lave det.


  • #11   24. jan 2017 Kan man se lager status'en på nettet nogle steder? Det lyder som et godt sted at starte, de originale er to forskellige typer og de er ir osv som jeg har renset af, men et nyt sæt ville være fedt smiley

    Tvivler på det er bilen men det er lidt mystisk Toyota'en ikke melder fejl, men måske den ikke har den funktion? Toyotaens træk er også eftermonteret

    Har nu indset at begge biler burde have haft 13 polet, men på den anden side har ingen af trailerne 13 stik kunne dog godt tænke mig baklys på trailerne smiley


  • #12   24. jan 2017 Ja, ude i butikken kan jeg se hvad de forskellige butikker ligger inde med (hvis lageret vel og mærke passer i den enkelte butik)
    Hvilken jem&fix er din nærmeste, så kan jeg tjekke i morgen tidlig kl 8.30 når jeg møder ind igen smiley

    Til de priser, kan det slet ikke betale sig at bruge tid på at rense af osv - det er spild af tid kontra ens "timeløn".

    Hvorfor have 13-pol på en alm trailer? Du kan alligevel ikke se baklyset når du bakker. Uanset om et træk er eftermonteret eller ej, så burde det jo være lavet ordenligt af den der har lavet det - det kaldes faglig stolthed smiley



  • #13   24. jan 2017 Tusind tan! Kommer i nærheden af Ringsted, Vordingborg og Nakskov samt Maribo smiley
    Nej det kan overhovedet ikke betale sig.

    Det er lavet fint på Toyotaen selvom det er eftermonteret, dog virker det ikke til at være ligeså teknisk med pærefejl osv som Hondaen hvor det er originalt

    13 polet er letter at montere med dreje systemet, samt kan man forbinde 7 polet i 13 men ikke omvendt smiley


  • #14   24. jan 2017 http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Bil-tilbehor/Belysning/Arbejdslys/Arbejdsbelysning-2000030800/

    Den 12 watt lygte burde være nok.. Men jeg ville stadig bruge relæ, da du ik helt ved, hvor meget du kan "stjæle" fra baklygterne før du springer skringer..
    Jeg gik fra nogen 70 watt lamper på lastbiltrailer til nogen led med +3000 lumnen og der er smæk på skillingen med lyset..


  • #15   25. jan 2017 Der skulle ligge to sæt i Ringsted smiley men om de bliver solgt inden du kommer eller om der er lager fejl skal jeg ikke svare for smiley men prøv

  • #16   25. jan 2017 Lyder lækket tak for hjælpen

Kommentér på:
Teste trailer stik på bil

Annonce