{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Havari-blink
  • #1   25. jan 2017 Poltergeist?

• Johnny  B
    Johnny B Tilmeldt:
    jan 2017

Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #2   25. jan 2017 Dét håber jeg da ikke... Så må jeg jo ha' fat i en præst... smiley

• #4   25. jan 2017 Er der alarm? Kan være den gå i gang bare uden lyd (ledninger klippet)
    - jeg havde en vectra a fra 94 efter jeg aflåste bilen gik alarmen igang hele tiden. Ingen ville lege med den alarm, da det var original bosch alarmsystem med startspær. Løsningen var at jeg blev nødt til at klippe ledningerne så der slet ikke kom lyd, kun havariblink gik i gang smiley

• Johnny  B
    Johnny B Tilmeldt:
    jan 2017

#5   25. jan 2017 Har også tænkt, om det kan være noget i den retning. Der er nemlig også startspærre i den... Men er der ikke andet at gøre ved det, end klippe ledningen?
    Hvis det altså er der problemet ligger...

Måske den er fordi, den melder en eller fejl? En løs forbindelse måske. Det er kun nogen gange den gør det... Men hvad er så løsningen?

• #6   26. jan 2017 Ja min gjorde det også nogen gang.. Nogen gang aldrig, nogen gang om halv time efter aflåsning, nogen gang efter 5 minutter. Det kommer an på hvornår alarmen havde kedet sig. Løsningen var stadig jeg sku klippe det lorte ledninger så den ikke vækkede naboerne om aften. Jeg tror din har samme problem.

• #7   26. jan 2017 De er jo berømte for overgang i elnettet de Scorpioer smiley
    Har lige solgt en hvor jeg tit kom ud til at den havde tappet strømmen og/eller stod med lys og blæser tændt, fordi der kom fugt i sikringsboksen under viskerne.
    Skilte alle printbanerne ad og tørrede på radiatoren og badede så banerne i WD40/fugtfortrænger, det hjalp, men så en dag, så knækkede klipsen til det forreste blinklys og det røg af ved 80km/t på landevejen, men hev heldigvis kun fatningen ud af lygten, så ingen (synlig) skade på ledningen, men efter det, der kunne den ikke blinke til venstre (den side det røg af i) selvom jeg klippede forbindelsen ud til det blinklys, så virkede det stadig ikke og af og til virkede havariblinket heller ikke (blinkede af og til også i venstre side).
    Samtidig gik centrallåsen også i udu og når jeg låste, så låste den op ligeså hurtigt igen, ligesom hvis en dør stod på klem, men fandt aldrig ud af hvad det var, da jeg lige har solgt den.

Mht. din, vil jeg også satse på der evt. er sonisk sensor i kabinen, mener der sidder noget der ligner en lille diskant, enten i himlen over B stolperne eller ved bakspejlet, som måler om noget i kabinen bevæger sig, så alarmen går, hvis et vindue bliver smadret eksempelvis.

• Johnny  B
    Johnny B Tilmeldt:
    jan 2017

#8   26. jan 2017 Jeg takker for alle kommentarerne. Er stadig helt blank, som nu ryger den omkring Elektro-mekanikeren i Ringsted.

Kommentér på:
Havari-blink

Annonce