{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.391 visninger | Oprettet:

TMPS ventiler {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har købt en Hyundai I20 fra september 2016. Den er helt ny og blev leveret på stålfælge med gode dæk. Jeg har tænkt at købe et sæt alufælge til den og flytte dækkene fra stålfælgene over på da de maks har kørt 3000 km. Men hvad gør jeg med ventilerne? Kan de afmonteres og sættes på alufælgene. Eller skal der 4 nye ventiler til? Og ved i om der skal en ny kalibrering til evt? På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TMPS ventiler
  • #1   27. jan 2017 Du skal købe 4 stk. nye ventiler til dine nye fælge.
    Der er forskel på TPMS følerne. Ofte så kan man købe nogen som skal kodes først og andre som er forindkodet. Køb for guds skyld nogen som er kodet på forhånd.
    Du skal ikke begynde at flytte ventilerne over på andre fælge. Jeg går ud fra det ene sæt er til sommerbrug og det andet er til vinter.

• #2   27. jan 2017 Ok, tak for svaret. Og ja, du har ret i at jeg har et sæt vinterhjul på nu så det er sommerhjulene jeg tænker at skifte til alu. Men jeg må lige ringe lidt rundt når tid er.

• #3   27. jan 2017 Det kan altså nok lade sig gøre og flytte ventilerne over på alu. Man skal bare være forsigtig med det. Når de så er monteret igen og hvis lampen lyser, skal du bare lige kører en tur. Så dur det smiley

• #4   27. jan 2017 Ja du kan nu sagtens flytte dem over. Men køb da 4 nye og få dem kodet til bilen.

Kommentér på:
TMPS ventiler

Annonce