{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Christian L
Christian L
Tilmeldt:
6. feb 2010
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 5

Audi A3 1.8t 8L Koger {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Audi A3 1.8t som koger. Der gik hul på et kølerør for nogle uger siden og derved kørte den næsten tør for vand og blev varm så toppakning skal også skiftet. Men mit problem lige nu er at jeg ikke kan få varme ind i kabinen og selvom jeg har fyldt vand/kølervæske på så koger den, Den bliver meget varm når jeg kører i den så derfor er det kun blevet til en prøvetur på 2,5 km.
Kan det passe at det nærmest er umuligt at udlufte sådan en spand manuelt? Kan det være min vandpumpe der ikke trækker vandet rundt? og hvordan finger jeg ud af om vandpumpen eventuelt er defekt?
Er der eventuelt nogle som har erfaring i at skifte toppakning på denne type AGU motor som bor omkring skælskør/næstved/slagelse?
Håber på nogle gode svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A3 1.8t 8L Koger
  • Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 5
    #2   29. jan 2017 tak for hurtigt svar. jeg prøver at pille den lille slange af for at se om der kommer vand retur.
    men er der en speciel måde at udluftet systemet på. jeg får jo heller ikke varme ind i kabinen


  • #4   29. jan 2017 Aldrig haft problem med udluftning på dem. Har bare hældt vand påtog det de ingen udluftning.

  • Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 5
    #5   29. jan 2017 jeg tror min vandpumpe er færdig. der kommer ingen retur vand fra den lille slange der sidder i toppen af ekspansionsbeholder

Kommentér på:
Audi A3 1.8t 8L Koger

Annonce