{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.912 visninger | Oprettet:

Udlæsning af fejlkoder {{forumTopicSubject}}

Hejsa gutter, og piger smiley

Jeg har en Mitsubishi Galant 2,0 GTi 16V fra 1990 som er begyndt at give lidt problemer...
Omdrejningerne svinger mellem 600-2000 rpm. i tomgang? Derudover sætter den ofte ud under acceleration og vil ikke rigtigt tage gas?
Nu er jeg blevet anbefalet af få udlæst fejlkoder/lavet en parametermåling.
Er der nogen af jer der ved hvor meget det koster at få gjort?
eller er der nogen der har et bud på hvor fejlen kan være? Bilen er uden katalysator.

Mvh.
Ricky

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlæsning af fejlkoder
  • #1   24. maj 2004 smut en tur ned til den nærmester Mitsubishi forhandler, de har en computer som de sætter til bilen, og så fortæller den hvor fejlen er.

Mine forældre havde problemer med deres, og så smuttede den en tur der ned, computeren viste at der var fejl på tændkalberne, så de blev skiftet og nu kører den som en drøm igen.

• #2   24. maj 2004 ja men det gør du kun hvis du har penge nok. jeg vil anbefale et lille værksted, de er meget billigere og har ofte en universaltester så de osse kan teste din bil

• #3   24. maj 2004 Fortalte computeren at der var fejl på kablerne... Noget af en fejlkode udlæsning smiley

• #4   24. maj 2004 Har du prøvet af afmontere den ene batteripol et kort øjeblik ? Nogle gange kan du faktisk "slette" elektriske fejl på denne måde. Det kan godt være en el-fims-fejl.

Det er da et forsøg værd - og ganske gratis !

• #5   24. maj 2004 Lyder som om det er tomgangsregulatoren også kaldet stepmotoren som det er galt med.
    Kan renses. Hvis det ikke virker skal du have en ny.

• #6   24. maj 2004 Det kan også,meget nemt være vandtemp. føleren...
    Men som der ganske rigtig bliver sagt så prøv et mindre værksted det er billigere, HVIS de har forstand på det og ikke bare tror at de har....

• #7   25. maj 2004 Efter at have brugt dagen i går på rengøring af stepmotor, luftmængdemåler, tændrør + kabler, samt diverse stik kører bilen som en drøm. Tændingen blev også stillet lidt op. Den har haft problemer fra jeg købte den for nogle dage siden, og nu rykker den meget i forhold til før smiley
    Og helt jævnt op gennem omdrejninger, og med 850 rpm. i tomgang.. Dejligt!
    Takker for svarene..

Mvh Ricky

• #8   25. maj 2004 Hvis andre skulle få brug for det, så har jeg lige fået svar på min forespørgsel om pris:

Hej Ricky

Du bedes venligst ringe for at få aftalt en tid, prisen for udlæsning af
    fejlkoder er ; 500,00 incl moms.

Med venlig hilsen
    Hindsgaul Biler A/S

Ricky

• #9   5. jan 2006 Pil batteriet fra i 5 min det hjælper tit.!

Kommentér på:
Udlæsning af fejlkoder

Annonce