{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.618 visninger | Oprettet:

Cv
Cv
Følger: 11 Emner: 3 Svar: 29

Tpm luft sensor. {{forumTopicSubject}}

Selvom jeg selv skifter dæk vil min forhandler have 400.- for at "reset" eller kode min tpm, er der en måde at gøre det selv, eller andre stedet i odense, hvor det er væsentligt billigere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tpm luft sensor.
  • #1   7. feb 2017 Hvad skal der til for at nulstille/reset dem og du må mene tpms

• Cv
    Cv Tilmeldt:
    jan 2017

#2   7. feb 2017 Når man skifter til sommer dæk så vil den melde fejl tpms i displayet, det er om hvordan man selv klare den fejlmelding, hvad der skal til er jeg ikke klar over, derfor jeg spørger.

• #4   7. feb 2017 Hvilken bil er det?
    Mange steder koster det 3-400 kr. at få nulstillet, det helt korrekt.

• Cv
    Cv Tilmeldt:
    jan 2017

#5   7. feb 2017 Hyundai i10, synes det er mange penge for noget som tager 5 min. Er der måder at gøre det på selv?

• #7   7. feb 2017 Ja måske det er mange penge men testere koster også en mindre formue

• #8   7. feb 2017 Den har faktisk autorelearn. Men ikke altid det virker ordentlig.

• #9   7. feb 2017 Du skal bare køre, så nulstiller den selv.

• Cv
    Cv Tilmeldt:
    jan 2017

#10   7. feb 2017 Hvad koster tester ? 800.- om året bliver jo hurtigt til en del, ja det Auto learn eller reset så det gendanner har jeg også hørt lidt om, en snakkede om at koble batteriet af 6 x, så sku den gå i rebootmode, ved ikke om der er hold i det, samle bare info som jeg kan teste af til den dag jeg skal skifte.

• Cv
    Cv Tilmeldt:
    jan 2017

#12   7. feb 2017 Dagens bedste nyhed, frækt at man så vil tillade sig at tage 400.- for det, men mange tak.

• #13   7. feb 2017 jeg ved med Kia (samme som Hyundai) at der skal tester på første gang, der efter kan det nogle gange lykkes at få dem nulstille ved rigtig dæk tryk og så køre en meget lang tur, har dog hørt det sjældent virker, ved os koder vi dem hvergang men vi tager heller ikke det vilde for det smiley

• Cv
    Cv Tilmeldt:
    jan 2017

#14   7. feb 2017 Tænker den har fået skiftet dæk engang da jeg skulle have vinterdækning på ved levering, så krydser fingre, nogle dumme penge, hvad tager i for det?

• #15   7. feb 2017 ja det er træls, men hvis du tager i betragtning at en mærke mekaniker
    skal have 750kr i timen og det tager nok 15 min nogle gange mere for at kode dem også lidt til den dyre tester så det jo heller Ikk så slemt, nu er det også et dumt system der er på dem, fx Opel tager cirka 1 minut plus kontrol af dæk tryk og nogle citroner kan tage 20-30 minter og andre 1 min smiley

plus på Kia skal man finde ud af om bilen køre med høj frekvens eller lav, som også tager noget tid smiley

• Cv
    Cv Tilmeldt:
    jan 2017

#16   7. feb 2017 Du har ret, men hvis min pengepung kan snige sig udenom, så er det jeg vælger, håber jeg er heldig, ellers må jeg jo hoste op. Har set på tuben, noget med forskelligt tryk i hvert hjul, metal ledning op i en hvid fatning også tappe 6 x på jord for reset, derefter alm tryk i dæk og Tril en tur:), mange forskellige teorier, håber på den lette løsning med alm. tryk i hjul og kør en tur virker.

Kommentér på:
Tpm luft sensor.

Annonce