{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Renault Clio 1.6 hakker. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en RenaRenault Clio II 99' 1,6 90HK, benzin som hakker når man slipper speederen?
Det er værst når motoren er driftvarm og ved kø kørsel - mange slip på kort tid og kørsel i lave gear.
Det er ikke så slem når man kører med konstant hastighed over længere tid også slipper speederen.

Har haft gasspjældet ude og rense det, ingen fejl motorstyreenhed.

Håber der findes nogle kloge Renault folk.

Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renault Clio 1.6 hakker.
  • #1   8. feb 2017 har du gjordt det mest alm som at skiftet tændrør tændledninger vis der nu skulle være en fejl der og alle stik af ved motoren og tjekket ledninger til stik og rense plus givet kontakt rens i stikken inden du samler dem igen tjekket stil til motor de ikke er rustet væk og iret så det altid godt at rense dem hvor de er skruget fast

• #2   8. feb 2017 Har hafttændrører oppe og de så fine ud. Syntes selv det ville være underligt at den så kun hakker når speederen slippes, der er ingen ting ved acceleration.
    Men kan være jeg skulle prøve det tjekke alle stik og stel forbindelser.

• #3   8. feb 2017 jeg ville nu skiftet de tændrør for det ikke altid man kan se at de er dårlige plus de koster ikke meget har du målt tændledninger igennem for fejl ?

• #4   8. feb 2017 Nej jeg har ikke målt tændkablerne. Det vil jeg gøre, det koster gratis smiley
    Jeg har bare lidt svært ved at se hvordan et / flere dårligt tændrør / tændkabel skal få den til at hakke når speederen slippes. :S

• #5   8. feb 2017 tænning problemer kan vise sig på mange måder også det du beskriver

Kommentér på:
Renault Clio 1.6 hakker.

Annonce