{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uoriginale
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   9. feb 2017 De få uorg jeg har haft, de har passet elendigt. Fortrækker org hver gang + Kvaliteten er bare bedre

• #2   9. feb 2017 Noget helt andet er, at hvis uoriginal er lavet af røvdårlig jern, så ruster de også væsentligt nemmere end kvalitets jern. Pasform må være gætværk, de vil jeg ikke udtale mig om

• #3   9. feb 2017 Uoriginale dele kan være meget forskelligt. Nogen er kopier i dårlig kvalitet med dårlig pasform. Andre er tilsvarende originale, måske endda fra samme fabrik. Og endelig er der nogen som faktisk er bedre end originale.
    Det er jo gætværk når man ikke ved mere om de originale end du oplyser. Men med den prisforskel så er kvaliteten formentlig dårligere.
    På den anden side har jeg før købt skærme til under halv pris af original men som havde perfekt pasform.

• #5   9. feb 2017 Sådan en E30 har det rigtig fint hvis den kommer til at veje lidt mindre i næsen. Jeg ville overveje et sæt PESCH glasfiberskærme. Det er til motorsport så de har ikke den flotteste finish i verden men det finpudser man selvfølgelig inden de skal have maling.
    Pasformen er perfekt da det er originale skærme de har taget støbning af, og så koster de ikke en bønne.. Prisen er for et sæt altså til begge sider.

http://www.pesch.cz/en/product/fiberglass-fender-for-bmw-e30

• #6   9. feb 2017 Hej
    Du kan opleve at skærme er uopdrivelige til sådan en svend.
    Så er det bare at komme igang med rep af de gamle istedet
    Påregn masser af tid til isætning af småstykker hvor rusten har været til gavn
    MVH KP

• #7   10. feb 2017 De har massere af pladedele på koed og schmiedmann de har både originale og urorigi ale.
    Men sådan som det lyder så skal keg tage originale med hensyn til pasform.

Kommentér på:
Uoriginale

Annonce