{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.998 visninger | Oprettet:

Torben J
Torben J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Toppakning på en Toyota Yaris verso 1,4 diesel. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er gået i gang med at skifte toppakning på en ToyoToyota Yaris verso 1,4 diesel fra 2002. Sikke noget smiley
For at kunne samle den igen er jeg jo nød til at vide moment på sprængboltene og hvordan det skal forgå. Og i hvilken rækkefølge de skal spændes!
Jeg har også brug for at vide spillerum på ventilerer både indsugning og udstødning.
Jeg har ikke kunne finde noget på denne model. Håber i kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Torben

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toppakning på en Toyota Yaris verso 1,4 diesel.
  • Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    feb 2017

#2   12. feb 2017 Ser da rigtig ud, men hvordan kan man se om det er den helt rigtige?? 2x 90 grader lyder af meget eller hvad? Det har jeg aldrig prøvet på nogle topstykker før, men det her er selvfølgelig også en diesel

• Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    feb 2017

#4   12. feb 2017 Ok jeg har bare aldrig
    prøvet at spænde 2 x 90 grader. Jeg kan jo se der står 1,4 d4d så er det vel den rigtige, men ved i hvor jeg finder den model kode ude i bilen.

Ved i hvad spillerum der skal være på udstødning og indsugning så vil det også bare være rigtig godt.....

• Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    feb 2017

#6   12. feb 2017 Ser fin ud, men jeg har lidt svært ved at læse tallene, kunne du prøve igen, eller skriv det her tak på forhånd. Det er et stor hjælp.....

• Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    feb 2017

#9   12. feb 2017 tak jeg skylder dig Big time.....kæde strammerne sprang helt ud,. Ved du om jeg bar kan sætte den igen, eller skal jeg have skruet...tænker jo på at det skal virke på den rigtige måde. Der sidder sådanne en lille arm der kan drejes derved kan jeg sætte fjederen igen og stemplende også. Hvis jeg kan få den til at køre frem og tilbag så virker den vel.

• Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    feb 2017

#10   17. feb 2017 nu er jeg løbet ind i et dumt problem som er selvforskyldt!! Jeg har jo været opmærksom på at udstødningsventilen er den mindste og den er nr et og at de så kommer i rækkefølge, men dumt at jeg ikke nu ved hvilken ende det var som nummer et fra. Burde havde det mærket op. jeg synes det er svært at se på manifolden hvad der er ind eller ud. Håber i kan hjælpe.
    mvh
    Torben

Kommentér på:
Toppakning på en Toyota Yaris verso 1,4 diesel.

Annonce