{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mondeo mk4 ba7
  • #1   15. feb 2017 Hej Jacob. Yes det er plug N Play. Har selv gjort det på et par mondeo'er og S-max.

Vær obs på at eBay er dyr, så ring til et par hugger eller kik på dba og guloggratis.

Kender til en russer der via teamviever kan opdatere din Convers+ Så den har endnu federe featurs.

Så det er bare at slå igang, husk at opdatere os på hvordan det er gået så andre kan lære af dine oplevelser.

• #2   15. feb 2017 1# så det du siger er at det er bare købe selve displayet monter det og alt virker, skal der ikke en software opdatering til inden det springer igang

• #3   15. feb 2017 mr aj hva kan han mere få ud af covers+ er nysgerrig da jeg har cover+ i min

• #4   16. feb 2017 Yes man montere den bare i og så virker det hele. Den første jeg lavede det på var fra en bil der havde autogear, og var nervøs for om det virkede med den grønne øko pil der lyser når man skal skifte gear for min var med manuel, men det spillede helt perfekt.

Jamen der er mange muligheder. På den Mondeo jeg har nu, der opdaterede ham Convers+ til nyeste version, digital speedometer, advarsels lamper til bakcensor, osv osv.

• #5   16. feb 2017 okay bor han i jylland et sted eller hvordan:D

• #6   17. feb 2017 Ej han bor i Rusland.

Det forgår over Teamwiever og så skal du have obd kabel til bilen

• #7   19. feb 2017 okay det lyder spændne og det bliver stadig eng menu

• #8   19. feb 2017 hvor meget betaler du så ham russeren for hans hjemmebrændte opdatering? synes jeg har læst at han tager det samme hvis ikke mere end man kan få opdateret for hos ford...

• #9   19. feb 2017 Henrik de her ting han opdatere med, er ikke noget Ford kan gøre. Gå ind på youtube og se hvad han kan. Han er den eneste jeg kender der kan det her og har brugt ham en del gange. Han hedder alexei.

De gange jeg har brugt ham, har jeg valgt "den store pakke" og det har kostet omkring 130-150€

Han er mega dygtigt og jeg kan varmt anbefale ham.

• #10   19. feb 2017 ok, så det er en slags custom software han selv brygger faktisk? troede bare det var opdatering til nyeste officielle version for at få de nyeste funktioner med der var tale om... og sådan en opdatering har jeg læst at man kan få lavet af ford forhandler for 609 kr her hjemme smiley

• #11   20. feb 2017 Altså han laver en original opdatering, men alle de andre funktioner er noget hans selv udvikler. Han er software udvikler i bilindustrien, dog har han ikke fortalt hvad mærke han arbejder for, men formoder det er Ford.

Jeg har aldrig haft bøvl med det. Og har kørt med de i 3 år på 4 forskellige biler.

• #12   20. feb 2017 Hvilke funktioner er det så man kan få ekstra ved ham? lyder da spændende smiley

• Terji L
    Terji L Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #13   19. maj 2017 Hey, kan jeg bruge et convers+ fra en 2.5 T til en 2.0i frá 2007?

• #14   19. maj 2017 Terji, nu vil jeg ikke hænges op på det. Men umiddelbart mener jeg at det burde passe. Så længe det begge biler er benziner og de begge er fra 2007 til 2009.

Kommentér på:
Mondeo mk4 ba7

Annonce