{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kode toyota. muligheder
  • #1   28. feb 2017 Km/l er ihvertfald men har kodet selealarmen fra på vores førersæde da den går helt amok (skal ind og ud af bilen 3 gange for at komme ind/ud på arb) men kender ikke så meget til det
    Komfortfunktioner osv kan vist ikke bare kodes til så vidt jeg har fundet ud af smiley Men låse styring, lysfølsomhed osv kan smiley
    Vores er en T27 men har også haft en T25 men der fik vi ikke kodet noget

• #2   28. feb 2017 Hva hedder det man koder en toyota med? smiley altså vcds til vag osv. smiley man må kunne undersøge hvad den kan og ikke kan smiley
    t27 var også i betragtning, men syntes den var for "plastik" agtig indeni. og toyota i mit hoved er noget der holder og er lavet i god kvalitet, derfor blev det den ælde t25 smiley

• #3   28. feb 2017 Har bare fået gjort det hos Toyota smiley Skulle have kodet GPS'en der da var et modul der var stået af smiley

Kvalitet er det ihvertfald vores har kørt 155.000 og har kun få skiftet skiver, klodser og elkaliber bag af sliddele udover motorolie/filter samt 4 dæk og 3 forruder

Synes komfortniveauet er højere i T27'eren især med touch and Go anlægget og den mindre støj smiley Vores T25 var også god og det er samme drivline så vidt jeg ved

Mon ikke der er en masse testere der kan kode dem selvom de nok er lidt specielle ligesom med chiptuning som det er de færreste der kan smiley

Kommentér på:
Kode toyota. muligheder

Annonce