5.087 visninger
|
Oprettet:
Parking brake inoperable Avensis {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Toyota Avensis fra 2010, med 98.xxx på klokken. I infobordet står der "parking brake inoperable" og håndbremsen virker sporadisk 2/3 af gangene motoren starter skriver den beskeden, og en gul advarselstrekant lyser, samt håndbremseikonet lyser rødt.
Er der nogen der har prøvet noget lign. Eller ved hvad der evt. Skal til for få det til at virke. Den fik nye skiver og klodser for et halvt år siden, og de har måske kørt 7.000 km. Så de er ikke slidt ned?
Håber der er nogle kloge hoveder derude
mar 2006
Følger: 67 Følgere: 81 Biler: 6 Emner: 298 Svar: 6.586
aug 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 97 Svar: 240
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 5.481
Vi fik nye skiver klodser og kaliber bag ved da den havde kørt 155.000 og det kostede 6400 hos Toyota
Har så ikke fået skiftet elmotoren men kan ikke forestille mig det skulle være så slemt eller dyrt
Når vores har kørt med meget tung trailer og du bremser meget vil den ikke trække bremsen da den siger P-break overheat og fik fortalt at det var fordi den ikke vil klemme og lave skiver skæve eller noget i den stil
Går ud fra der sidder en masse sensorer til bla temperatur måling og den slipper jo også først når bilen trækker nok så der må også være noget føler til det tænker jeg
Parking brake inoperable Avensis