{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.380 visninger | Oprettet:

Heine F
Heine F
Følger: 11 Emner: 4 Svar: 8

Støddæmper fra STARK - Autodoc eller Bildeleshop {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg bestilte nogle bag støddæmpere til min V40, af mærket Mapco - og fik så nogle af mærket Stark i stedet for. Den udbytning af den bestilte vare skete helt uden at jeg blev spurgt af bildeleshop eller Autodoc som det vist rigtigt hedder. Nå men nu står jeg så med 2 dæmpere, som jeg ikke kan finde noget info om noget som helst sted, og jeg kan læse mig til at det er en del af forretningmetoden hos autodoc - at sende et andet produkt og så gøre det svært at få sine penge retur..

Så er der nogen der har erfaring med dæmpere fra STARK Professonal line?
Skal jeg tage kampen og prøve at få mine penge Retur etc. eller skal jeg prøve at sætte STARK dæmperne i bilen.

Og så til sidst Mapco? nogen erfaring med dem, eller skulle jeg hellere have gået med nogle Sach´s?

mvh. Heine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støddæmper fra STARK - Autodoc eller Bildeleshop
  • #1   10. mar 2017 De byttede også mine ud med STARK istedet for, men jeg gad ikke tage kampen om og satte dem på.. Har kørt et års tid med dem nu.. og det virker helt fint!

Der er 3 års garanti på dem.

• #3   10. mar 2017 Stark er deres eget mærke.. Bemærk der er KUN 3 års garanti på alle stark mærke og de andre mærker som bosch, valeo osv giver de kun 2 års garanti.
    - Jeg havde en gang bestilt brændstoffilter af mærket herth+buss til ca 170 kr. efter nogle timer tjekker jeg tilfældigt min konto der ind og der står så stark mærke, og den var så ikke afsendt endnu, så kontaktede jeg dem og fik det hurtig lavet om igen

Så tjek altid jeres konto inden det er forsent

• #5   10. mar 2017 Har oplevet det par gange med Hjullejer .
    Fik bestilt lidt billigere men fil SKF istedet til samme pris.
    De sendte mig godt nok mail med besked hvis jeg ville så havde jeg to times frist til at få Skf til samme pris ,men begge gange har jeg ikke set mailen .Så de selv opgraderede bestiling til bedre .
    Og en anden gang bestilte je viskere så kom det et eller andet mærke som jeg ikke bestilte .

Kommentér på:
Støddæmper fra STARK - Autodoc eller Bildeleshop

Annonce