{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diagnose tester til Vw audi seat skoda. Vvdi avdi fvdi
  • #2   11. mar 2017 Jeg vil kunne tilpasse instrument finde nøglekoder flashe software. Jeg har de andre du omtaler men det jeg søger er en mere stabil tester i forhold til vagdash. Men søger en der ved nogen om dem eller har prøvet at bruge dem og ved hvad forskellen er.

• #3   26. apr 2017 Du kan bare komme forbi når det er, jeg har en rigtig tester til at ligge. Som den de bruger ned ved din lokale Automester, med sidste opdatering her i 2017 så den kan helt sikkert også tage din bil.

• #4   26. apr 2017 Hvad er det du gerne vil kunne tilpasse i instrumentet?
    jeg har brugt VAG TACHO til at udlæse eeprom fra instrumentet og indlæse den igen efter redigering i HxD (hex editor) for at lave om på måden kontrollampen for fartpiloten agerer (så den først lyser når fartpiloten er aktiv og ikke så snart knappen er slået over på ON) aktivere "distance to empty" og lave lidt om på instrumentbelysningen så der er lys i nålene ved tænding med lyskontakten på 0.
    Til at ændre i eeprom på komfortmodulet for at aktivere åbning og lukning af elruderne med fjernebetjeningen har jeg brugt et gammelt dos baseret program der hedder VDS-PRO

til alt andet har jeg brugt VCDS

Dem du ellers nævner kender jeg ikke

• #5   26. apr 2017 Hej Henrik

Jeg har faktisk en vag tacho jeg har brugt lidt men syntes at det nogen gange er læse fejl ellers er det fordi den ikke understøtter bilen. Det ellers ret intersandt det du skriver om. Har du en liste over hvilke hex der skal ændres til de forskellige ting du nævner? smiley

Jeg har bare læst om de testere jeg spørg til og det ser ud som om de kan en del ting også det vag tacho kan.

• #6   26. apr 2017 Mange af de billige kabler fra eBay er nok ret varierende i kvalitet ja...
    Det jeg har ændret har jeg læst mig frem til igennem en masse google søgning og folk der har gjort det på andre VW'er og noget af det gættet/prøvet mig lidt frem til det sidste.

men fartpilot lampen:
    VWK501MH software instrument addresse: 0001EE ændres værdi E9 til F9
    VWK503MH software instrument addresse: 000220 ændres værdi E9 til F9

og distance to empty er adresse 0000416 hvor C1 ændres til E1

lys i instrument er adresse 00001ED hvor kun det andet tal i den værdi skal ændres.
    0 = alt slukket
    3 = lys i displays, uden nåle og skiver
    5 = lys kun i skiver, ikke displays og nåle
    7 = skiver og displays, ikke nåle
    9 = nåle, uden skiver og displays
    B = nåle og displays, ude skiver
    D = nåle og skiver, uden displays
    F = lys i hele instrumetet

fjernbetjente elruder har jeg lavet en guide til her på siden smiley

min er en Ford Galaxy, en Sharan med Ford mærker på.. men vil tro den er ret ens med alle VW i den årgang..

• #7   26. apr 2017 Tak for super fed info. smiley Jeg må lige prøve på min egen en af dagene. Har du ellers nogen trick i ærmet? smiley

• #8   27. apr 2017 Nja, det var lige hvad jeg kan huske.. så har jeg også lavet om fra l/100km til km/l med VCDS ved at ændre landekoden i instrumentet til japan, men det er jo et temmeig kendt "trick" smiley

• #9   30. apr 2017 Ja den kender jeg godt. Jeg har nemlig et instrument med mfa + jeg skal have monteret og det vil helt sikker kunne de ting du skriver smiley

Kommentér på:
Diagnose tester til Vw audi seat skoda. Vvdi avdi fvdi

Annonce