{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.562 visninger | Oprettet:

Peter AG
Peter AG
Tilmeldt:
28. sep 2013
Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 16

LED pære {{forumTopicSubject}}

Hey alle

Det sådan jeg har en Ford KA med Canbus og skiftet til LED pære til nummerplade da jeg ikke gider skifte pære her og der hele tiden. Men den tænder self lampepæren.
Pærene er MED canbus. Er det så en fejl på pæren eller at det så følsom at man derfor må leve med den lampepære i instrumentet ? Eller om det kan være fejl på LED-pæren ?

Mvh Peter
På forhånd Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LED pære
  • #1   18. mar 2017 Er det LED , "Canbus error free" ?

    ......... for så skulle det normalt virke. ?

    Det jeg har hørt om denne type Led er, at de bruger den normale effekt på 5w , så bilen ikke kan "se" , om det er en normal glødepære eller Led.


  • #2   18. mar 2017 Dine LED bruger sandsynligvis ikke nok strøm og derfor registrerer computeren det som en sprunget pære. Letteste er at skifte til et andet mærke og håbe at de bruger den rigtig strøm så der ikke kommer fejl.

    Problemet er at LED normalt bruger meget mindre strøm end en glødepære og derfor skal have en modstand påmonteret hvor det overskydende bare skal brændes af som varme. Derfor har de en køleplade på bagsiden.

    Det med pærerne har egentlig intet med CAN-BUS at gøre. CAN-BUS som din rigtig nok har, er ikke noget man bruger ved pærerne. Her måler man bare strømmen til pæren. CAN-BUS er digitale signaler og kræver en mikroprocessor hvilket der ikke sidder i pærerne.


  • #3   18. mar 2017 Skifter du til led fordi du ikke vil skifte pærer hele tiden? Det er ikke korrekt. Led stopper også med at virke hurtigt, eller begynder med at blinke hvis du køber noget dårlig kvalitet så går der ikke en måned måske et par måneder

  • Peter AG
    Peter AG Tilmeldt:
    sep 2013

    Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 16
    #4   18. mar 2017 Tak for svar alle. Tror også det for billige da det Thansen. Ved man jo nok også lidt på forhånd.
    Der stod bare canbus og sagde at jeg ikke gider noget med at bygge modstand på ledninger for det.
    Nogle links til gode led pære.
    Ja det rigtig man kan være uheldige med LED. De ikke fejlfri nej. Men man kan vel lov at håbe :_)
    God dag folkens og tak for svar indtil videre


  • #5   18. mar 2017 Hvilken type pærer skal du bruge?

  • #6   18. mar 2017 Er det pinol pærer? C5w
    http://s.aliexpress.com/6FVr6V7r


Kommentér på:
LED pære

Annonce