{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

toppakning Volvo {{forumTopicSubject}}

Hey folkens jeg er ved at fixe min s40 t4 da den skød mayo ud over ALT i motorrummet fra ekspansionsbeholderen nu tog jeg toppakningen af men der ser i mine øjne fin ud så er der nogen her der kan se om toppakningen er defekt eller om det nok nærmere er en flækket blok

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  toppakning Volvo
  • #1   17. apr 2017 Det er lidt svært at bedømme ud fra det billede, men pakingen ser nogenlunde fin ud. Kunne godt tyde på, at der er kommet hul i blokken et eller andet sted.

• #2   17. apr 2017 det ikke nemt at se på et billedet for det kan være sådan en lille skade der gør at man ikke kan se skade da du billedet ikke er skarp nok men er du i tvivl så få trykprøvet topstykket så du sikker eller få fat i et andet topstykke du ved der er i orden eller få trykprøvet blokken vis toppen også er fin

• #3   17. apr 2017 Inden du går videre så få trykprøvet topstykket og evt planslebet. Selv om det nogen gange er klart at en toppakning er gået kan det være godt lige at lave en kompressionstest/leak test inden man splitter den ad, så man ved hvilken cylinder den er gal med, men det er lidt sent for det nu.

Kommentér på:
toppakning Volvo

Annonce