{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.210 visninger | Oprettet:

seat altea fr 170hk tdi årgang 07 gasspjæld {{forumTopicSubject}}

Hej bruger på bg med lidt viden om gasspjæld til en diesel bil. Seat altea fr 170hk tdi.

Havde nogle fejl på mit gasspjæld og har kørt med det i 1 år nu det gik nu her til sidst ud over mit partikkelfilter og bilen gik i nødprogram men kunne stadig kører men ville ikke tage mere end 2900 omdrejninger og var meget meget sløv.

Købte noget partikkelfilter rens i wurth som jeg sprøjtet ned i partikkelfilter og det hjælp. Fejler og alle fejl forsvandt.

Jeg har du monteret nyt gasspjæld på min seat altea fr og i tomgang står den 95-96% åben både i tomgang og ved fuld gas og den slukker selvfølgelig i 0% når jeg slukker bilen er det normalt eller hvad?

Skal dog lige siges bilen er professionelt chippet og jeg ved vist han sagde at han havde slukket for min egr ventil det gør man normalt når man chipper bilen.

Bilen kører godt nu der er kommet masser af træk i den igen og melder Ingen fejl til videre det med de procent der er det normalt det er mit spørgsmål.

På forhånd tak for jeres erfaringer ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  seat altea fr 170hk tdi årgang 07 gasspjæld
Kommentér på:
seat altea fr 170hk tdi årgang 07 gasspjæld

Annonce