{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Lakering med autolak hjælp søges af pro! {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Jeg står og har repareret min kofanger på min seat altea og skal nu til at lakere hele kofangeren!
I den forbindelse har jeg været nede ved den lokale autolakere og hente lak fortynder og hærder ( selvfølgelig )

Jeg har tænkt mig at male kofangeren først med en filler/grunder som er acryl basseret! Mit spørgsmål er så om den grunder/filler kan arbejde sammen med det lak jeg har købt?
Vil bare sikre mig at lortet ikke bobler op, og at jeg så har spildt for 400 kr. lak smiley i så fald hvilken type filler/grunder skal jeg ellers bruge ?

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lakering med autolak hjælp søges af pro!
  • #1   2. maj 2017 Hej
    Få den lakeret prof
    Mvh KP

• #2   2. maj 2017 Var det mig, så tog jeg tilbage til autolakeren og købte noget filler/sprøjtespartel som med sikkerhed kan arbejde sammen med din lak.
    Og så vil jeg også foreslå du køber noget silikonefjerner og en fedteklud samtidig, For det er virkelig nedern at lakere en hel kofanger for så at opdage at den er fyldt med silikonepletter.

• #3   2. maj 2017 Jeg havde nok bare fået den lakeret sort fra starten.. Kan vel klares for 1500 Kr.. Jeg ved godt du nu har brugt 400 kun, men hvis det så går galt så skal du bruge penge igen alligevel..:)

• #4   3. maj 2017 Hvis du vil købe materialer til fornuftige penge så prøv her http://www.safonov-autolack.com/ (når siden engang åbner igen) eller her http://autolackcenter.de/

Køb noget silicone fjerner.
    Køb en god maske med kulfilter, og en engangsdragt.
    Husk vandudskiller på din kompressor
    Støv er din fjende nr 1, tæt forfulgt af utålmodighed smiley
    Lav et en "kabine" med nogen billige presseninger eller plastic, og sørg for god udluftning.
    Sørg for varme, ca 20gr når du maler og sæt temperaturen så meget op du kan bagefter, det hjælper hærde processen godt på vej.
    Forarbejdet er 80% af et pænt resultat.

• #5   3. maj 2017 Nu er jeg ikke professionel overhovedet, men jeg har opnået gode resultater uden filler. Hvis du spartler først og bruger god tid på dette og slibningen med meget fint sandpapir, tænker jeg, resultatet bliver godt.
    Umiddelbart tænker jeg ikke, acryl er en særlig god kombination med to-komponent autolak.

Kommentér på:
Lakering med autolak hjælp søges af pro!

Annonce