{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.020 visninger | Oprettet:

Golf 5 motorfejl.. {{forumTopicSubject}}

Hej derude..
Har denne golf 5, 1.9tdi fra 2008..
Den kommer med sådan et fjedre lignende symbol når jeg kører over totusinde omdrejninger i længere tid, ja allerede efter få minutter, det er bare blevet værre og værre med tiden, det startede vel for snart et år tilbage, hvor den kun kom med denne fejl ved kolde temperaturer og så også kun indtil bilen blev varm.. Men nu kommer den også selvom bilen er varm, og ved at være lunt udenfor.. Når fejlen kommer, kan jeg ikke kører med fartpilot og den blinker med den der fjerde lignende advarselslampe.., den mister også trækkraften betydelig.. Formåeder lidt at mist af trækkraft og at fartpilot slår fra er noget bilen gør for ren sikkerhed når fejl bliver vist.. Og tænker også lidt at det er mine gløderør som laver fejlen, men synes bare det er lidt underligt at de så forårsager fejlen ved varm motor., og at bilen jo starter som den skal og hele tiden har gjort..
Så inden jeg kører hen og betaler dyre domme hos et værksted, ville det da være rart lige at høre om det ikke bare er noget jeg selv kan fixe..

Nogen der ved hvad problemet er her?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 5 motorfejl..
  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #1   11. maj 2017 Det er gløderørslampen. Men hvorfor den lyser, kan kun en tester svarer på.

• #2   11. maj 2017 Gløderør , ville smide en tester på, da den kan vise dig hvad det er problemer er .. charm du dig ind hos din lokale mekaniker , så er det ikke så dyrt at få smidt en tester på .. smiley

• #3   11. maj 2017 Den fejl lampe tænder ikke kun ved fejl på gløderør..

Det kan være din turbo der ikke laver ordenligt tryk evt på grund af tilsodet vnt blade eller måske er din vakuum aktuator på turboen der er defekt så den ikke kan styre vnt bladende ordenlig...

• #6   11. maj 2017 Har vcds tester i esbjerg hvis det var noget smiley

• #7   11. maj 2017 Jeg må køre ned og få sat én tester på, kan nok høre at det nærmest kan være flere ting den indikere..
    Behøver fejlen være der når jeg kører ind? eller er det lige meget.?
    Den forsvinder nemlig hver gang jeg slukker bilen igen..

• #9   12. maj 2017 Nå men havde én tester på igår., og den nævnte turbo som fejl, enten nogle rør der fører til turbo'en som eventuelt er utæt eller defekte på anden vis., eller turbo'en som er defekt, eller en føler af én art som er med til at regulere trykket,.. Jeg ved bilen yder den samme effekt som den altid har gjort, så udlader lige turbo'en i første omgang., og rør og slanger ser fine ud.., så tænker jeg starter med at skifte den føler der bliver nævnt.. Men ved ikke hvilken føler den mener, og om jeg eventuelt selv kan skifte dem, ? skal siges jeg laver al bil ude i én gårdsplads med grus, så sætter sine begrænsninger for hvad der er muligt, smiley

• #10   12. maj 2017 Gå på THai Zwansens hjemmeside og se hvilke sensorer eller følere de sælger og køb så den der har med turboen at gøre.
    Google original nummeret på den og find placeringen ved at vælge BILLEDER eller VIDEO.

Kommentér på:
Golf 5 motorfejl..

Annonce