Golf 5 motorfejl.. {{forumTopicSubject}}
Hej derude..
Har denne golf 5, 1.9tdi fra 2008..
Den kommer med sådan et fjedre lignende symbol når jeg kører over totusinde omdrejninger i længere tid, ja allerede efter få minutter, det er bare blevet værre og værre med tiden, det startede vel for snart et år tilbage, hvor den kun kom med denne fejl ved kolde temperaturer og så også kun indtil bilen blev varm.. Men nu kommer den også selvom bilen er varm, og ved at være lunt udenfor.. Når fejlen kommer, kan jeg ikke kører med fartpilot og den blinker med den der fjerde lignende advarselslampe.., den mister også trækkraften betydelig.. Formåeder lidt at mist af trækkraft og at fartpilot slår fra er noget bilen gør for ren sikkerhed når fejl bliver vist.. Og tænker også lidt at det er mine gløderør som laver fejlen, men synes bare det er lidt underligt at de så forårsager fejlen ved varm motor., og at bilen jo starter som den skal og hele tiden har gjort..
Så inden jeg kører hen og betaler dyre domme hos et værksted, ville det da være rart lige at høre om det ikke bare er noget jeg selv kan fixe..
Nogen der ved hvad problemet er her?
sep 2016
Følgere: 2 Svar: 711
jun 2007
Følger: 16 Følgere: 5 Biler: 4 Svar: 3
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 1.682
Det kan være din turbo der ikke laver ordenligt tryk evt på grund af tilsodet vnt blade eller måske er din vakuum aktuator på turboen der er defekt så den ikke kan styre vnt bladende ordenlig...
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 34 Biler: 5 Emner: 62 Svar: 1.006
jul 2004
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 566
Behøver fejlen være der når jeg kører ind? eller er det lige meget.?
Den forsvinder nemlig hver gang jeg slukker bilen igen..
jul 2004
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 566
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
Google original nummeret på den og find placeringen ved at vælge BILLEDER eller VIDEO.
Golf 5 motorfejl..