{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.439 visninger | Oprettet:

Mercedes V6 {{forumTopicSubject}}

Hej bg har sådan en w211 e280 V6 hvor jeg er ved at lave pakningen til oliekøleren men da jeg får indsugningen af kan jeg se der er en del slup i indsugningen swirl flaps hvad fanden gør man lige kan man få nogle eller er det nye indsugningen ?
Er der andre der har prøvet det før ?
Mvh Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercedes V6
  • Patrick F
    Patrick F Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Svar: 42
    #2   25. maj 2017 Det er et kendt problem på dem. Hvis de bliver rigtig slemme vil bilen til sidst gå i nød program og melde fejl på ladetryks regulering. Der skal bare 2 nye indsugnings manifolde på. Ellers skal du låse dem fast i åben position og så fjerne forbindelsen til de motorer der styre dem. Ved faktisk ikke om man måske kan få et delete kit til den, så man fjerne spjældene helt.

• #3   25. maj 2017 må ringe og hører hvad sådan 2 koster hos mercedes i morgen
    har læst lidt om syntes der er nogle der siger de skal være lukket?
    har set man kan få http://www.ebay.com/itm/Mercedes-GL320-GL350-3-0L-CDI-OM642-swirl-motor-bypass-emulator-swirl-plug-/222496387655?hash=item33cdd17247:g:0kgAAOSw5cNYFGJ2&vxp=mtr
    så man snyder motorstyring så den ikke kår i nødprogram

• #4   25. maj 2017 men kan se flere bare bruger en modstand også

• Patrick F
    Patrick F Tilmeldt:
    aug 2011

#5   25. maj 2017 Ja det er nok os den bedste løsning af få nogen nye på. Men mener ikke at de er helt billige. Jamen så lukker man jo for den ene indsugnings port og så kan den ikke flytte lige så meget luft ned i cylinderen som hvis den står åben. Der var ihvertfald en kæmpe forskel i trækkraft på den bil som jeg har oplevet det på. Men tror heller ikke at man skal begynde med alle mulige snyde modstande. I værste står man tilbage med en styrboks der er brændt af.

• #6   25. maj 2017 Ja er rigtig nok må hører på en pris i morgen hos Mercedes, kunne godt forstille mig de koster nogen tusind kr smiley men kan også se motoren fejler ikke noget så kunne man bare lade stikket sidde i motoren men så bare ha spjældene åbne hele tiden og koblet fra motoren

• Patrick F
    Patrick F Tilmeldt:
    aug 2011

#7   25. maj 2017 Ja mener faktisk de koster omkring 7000.kr men er ikke 100% sikker. Ja lige præcis, det var os sådan jeg tænkte at man kunne gøre.

• #8   25. maj 2017 okay hører i morgen, havde du prøvet at lave det på en anden mercedes før?

• Patrick F
    Patrick F Tilmeldt:
    aug 2011

#9   26. maj 2017 Nej det er en af mine kollegaer, der har lavet en. Men jeg har været ude at køre i den før og efter.

• #10   26. maj 2017 okay prisen for nye manifolder er 7700+moms så er sku en god sjat,
    han har ikke fået nogle fejlmeldinger? tænker på om der er nogle føler der kan måle forkert når den ikke ændre sig som den gerne vil ha ?
    kan få dem til 6300+moms hos gørløse autoimport

• #11   26. maj 2017 det der så er mest ærgeligt er jeg har fundet ud af de blev skiftet i 2012 og for 150000km siden, er sku ikke så længe sådan et sæt manifolder holder

• Patrick F
    Patrick F Tilmeldt:
    aug 2011

#12   26. maj 2017 Ja det er sq en god sjat penge. Det kan jo godt være den ikke er blevet rigtig slem endnu. Selvom der godt nok er meget slør i dem. Men vi lavede meldte ihvertfald fejl på ladetryks regulering. Det er da lidt billigere, men stadig mange penge. Ja det var godt nok hurtigt de er gået i stykker igen.

• #13   27. maj 2017 find nogen nye manifolde. Ved ikke om der er et firma der måske kan renovere dem?

Tjek også lige at motoren der styre de spjælde, at den virker, tit så når de o ringe der bliver utæt for olie, der kommer der olie ned i den motor, også går den til.

• #14   27. maj 2017 Endte med jeg købte nye manifolder step motor og alle pakninger så må den fandme blive tæt for olie! Og så er det også i orden og der sidder ikke en eller anden modstand der måske lige pludselig ikke virker mere.
    Har så tænkt på måske at få fjerne Egr ventilen elektronisk ellers må man holde lidt bedre fast i at køre med noget rense middel i tanken smiley

Kommentér på:
Mercedes V6

Annonce