{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.631 visninger | Oprettet:

periodisk esp, servo og engine alarm ford focus {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.

Jeg håber meget på, at der er en ekspert her inde, der kan hjælpe mig. Har været til diverse mekanikere, men uden held.

Det drejer sig om en Ford Focus 1,8 tdci fra 2006, der har periodiske el problemer.

På kommer der fejl på ESP under kørsel, og der står i displayet at acceleration er reduceret (kan ikke mærke forskel, udover ved gearskift). fejlen går typisk væk når bilen bliver slukket.

I andre mere sjældne tilfælde, så kommer der fejl på ESP, Servo of Engine system error. dette medfører at motor går på nødprogram, og kan kun køres på koblingspunktet. Fejlene sletter sig selv, ved at slukke og tænde bilen igen (i de fleste tilfælde). Har været nødsaget til, at fjerne fejlen med computer en enkelt gang.

Der er lige så mange forskellige meninger om hvad fejlen kan være, som jeg har været til besøg hos mekanikere. Meget frustrerende.

Har prøvet at Google mig frem til fejlen, men uden det store held. Måske BUS (dårlige ledninger/samlinger)? måske hele sikringsboksen?

Håber der er en der kan hjælpe mig her inde, som måske uheldigvis har været i samme situation.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  periodisk esp, servo og engine alarm ford focus
Kommentér på:
periodisk esp, servo og engine alarm ford focus

Annonce