{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.285 visninger | Oprettet:

Mads J
Mads J
Tilmeldt:
11. jul 2017
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

C1 (2016) sport små problemer {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg er forholdsvis ny herinde. Men jeg har lige nogle spørgsmål jeg gerne have svar på ang. min nye bil.

Spørgsmål 1: Jeg har lige startet min bil og den kørte egenlig fint. Så godt efter 30 sek. kørsel stopper motoren. Motor lampen lyser, og stop knappen blinker. Kort efter starter motoren af sig selv igen. Resten af turen følte det som om den var langsommere end normalt? Nogen som ved hvad årsagen var til dette? Det er sket 2 gange?

Spørgsmål 2: På en varm sommerdag (også nogen gange på en kold vinterdag) har den også lidt problemer med at starte. Jeg kan godt få gang i den, men man skal holde tændingen inde i længere tid end normalt. Ellers starter motoren ik? Ret træls når det er en helt ny bil...

Spørgsmål 3: Min USB indgang til radioen siger også en hylde lyd når en iPhone har været sat til den i 5 min. Har sagt det til Citroën, fik dog bare svarer tilbage "Det er fordi den er kun beregnet til iPhone 4 og 4s."
Kan det virkelig passe? Lyder lidt mystisk i mit øre

Det skal lige siges det er en helt fabriksny bil. Og jeg har været på værksted med den. De nægter og tage den ind fordi de 2 første problemer er meget periodiske...
Men for at være ærlig ved jeg ikke meget om biler. Men ved værtfald når jeg sammenligner med en Peugeot 107 ( som er næsten den samme bil) som jeg har kørt meget i , har aldrig haft problemer og den er fra 2011


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  C1 (2016) sport små problemer
  • #1   11. jul 2017 hvis der er garanti på bilen, synes jeg du bare skal køre på er andet værksted og se om ikke de vil kigge på den.

  • #2   11. jul 2017 Du skal skifte værksted, selvfølgelig skal de tage problemerne seriøst. Jeg har en aygo fra 15 (samme bil) og har ikke oplevet nogle af de problemer.

  • #3   11. jul 2017 Har haft et par 108 lånebiler og der virker USB fint til min iPhone SE
    Både med touchskærmen og uden


  • Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #4   11. jul 2017 @Kasper j jeg tror også det er noget Citroën bare prøvede at fyre af, for at spare penge. Vi har sjovt nok en iPhone 4s i huset. Den siger stadig den hyle lyd når den er sat i.

  • #5   11. jul 2017 Jeg ville tage kontakt til en anden forhandler eller direkte til Citroën importøren, vores lokale Toyota nægtede at lave en rep på garantien og de tog ikke telefonen når vi ringede fra de numre de kendte samt svarede ikke på mail, tog kontakt til Toyota Danmark og under en time efter ringede værkstedet og sagde vi vist havde talt forbi hinanden og de stod klar til at blæse og male hele taget og bagklap allerede på dagen de ringede var der tid, og vi fik udleveret en gratis lånebil og kunne bare bruge den tankfuld diesel der var på uden at betale smiley

  • Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #6   11. jul 2017 @Kasper J har prøvet at tage kontakt til Uggerhøj. Håber de kan hjælpe. Tak for hjælpen Kasper smiley

Kommentér på:
C1 (2016) sport små problemer

Annonce