{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Peter K
Peter K
Følger: 2 Emner: 7 Svar: 12

Større alufælge på bil med DSG {{forumTopicSubject}}

Go' aften der ude.

Jeg er blevet ejer af en Golf 6 1.6 TDI med DSG
Jeg hørt nogle rygter om at en bil med DSG gearkasse kører af h* til hvis man smider større alufælge på?
Er der nogen der har erfaring med det, så kom meget gerne med jeres meninger, inden jeg går ud smider nye sutter på min nye vogn smiley

På forhånd, mange tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Større alufælge på bil med DSG
  • #1   1. sep 2017 Undskyld jeg siger det, men hvem fanden siger det, at den køre dårligere med størrere sko? Ja der vil være ændringer, men mig bekendt er der sku ikke forskel på det med Dsg eller manuel smiley

• #2   1. sep 2017 Biler kører generelt af h til med store alu fælge, at du har en Golf 5 med dsg ændrer det ikke.
    Lav profil og hård undervogn er lykken på en racerbane eller når man står ved grillen og hælder vand ud af ørene.

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    nov 2015

#3   1. sep 2017 Synes også det lyder liiidt som en skrøne, men skulle være sikker på om der var nogen herinde som havde erfaringer med det. smiley

Men ja, min tidligere GTI'er med sænkede undervogn og lavprofilsdæk, var nu heller ikke den behagliste og køre i smiley

• #5   1. sep 2017 Vores firma touran punkterede og fik sat det lille reservehjul på og det var dsg'en ikke helt tilfreds med, den var ikke så god til at finde ud af hvilket gear hvornår og skiftede ikke så blødt som normalt, men det er så også 2 forskellige bredder og højde/tomme smiley

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    nov 2015

#6   1. sep 2017 Hvad så inden reserve? Kører den fint gearne der? smiley

• #7   1. sep 2017 Jaja ingen problemer og det var originale 17 eller 18" VW fælge fra fabrik smiley

Kommentér på:
Større alufælge på bil med DSG

Annonce