{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.926 visninger | Oprettet:

dynamisk kurvelys. Den nye golf 7 {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige bestilt den nye golf 7 variant . Og jeg har bestilt LED MID. Inkl. dynamisk kurvelys.

Men jeg er lidt i triviel om hvad det helt præcis er. Synes ik forhandlerne giver mig et svar jeg sikker på.

dynamisk kurvelys Er det når man kører i sving drejer lyset så med rundt i svingende :)?

Måske det et dumt spørgsmål men synes ik jeg kan finde svar nogle steder. Håber i kan hjælpe mig :).

Billede er fra nettet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dynamisk kurvelys. Den nye golf 7
  • #1   23. sep 2017 Ja lys keglen svinger med rundt og det er fantastisk når først man har kørt med det smiley Man ligger ikke rigtig mærke til det I starten men man ligger virkelig meget mærke til når man kører i en bil uden

Min har det via tågelygterne og det er ret ubrugeligt og giver ingen forskel men med Xenon eller led der drejer med giver det en stor forskel smiley

• #2   23. sep 2017 lyder bare hammer godt ! glæder mig til at få den hjem fra tyskland, så jeg kan komme ud at teste det på en mørk landevej med en masse sving smiley

hvad jeg kunne læste også, have den også kurvelys når man blinker, så tænder der også noget lys rundt i det sving men kører i smiley altså i kryds.

men mange tak for dit svar !

og min er ogsp med FULD LED

• #3   23. sep 2017 Ja min tænder den ene tågelygte (til den side man blinker) og til den side man drejer rattet ved hastigheder under 50 tror jeg, men det giver virkelig ikke ret meget, altså tågelyset lyser lidt bredere men ikke ret langt
    Jeg ved ikke om din bruge tågelyset eller drejer lyskeglen men du skal nok blive glad for dine full led det lyser super godt smiley

• #4   23. sep 2017 ja det har min også std, men fordi jeg har de der LED lygter som på billede tænder den lygte ind med grillen når jeg blinker. ved lav hastighed. som også er LED.

men håber også min linse drejer med rundt i sving i nærlyset smiley

• #5   24. sep 2017 min far har en Mondeo mk. 4 med xenon, den tænder en pære i lygten når man drejer, det virker fantastisk, lyset er ikke så stærkt som xenon lyset, den lyser vel 15-20 meter op i siden, når man drejer.

• #6   24. sep 2017 Ja det har den også smiley men var mere om lyset drejer . Mit LED nærlys mit kører lys. Om det drejer den vej mine hjul gør .

• #7   24. sep 2017 det må dynamisk kørelys næsten betyde, så det tror jeg da, at den gør smiley

• #8   24. sep 2017 ja med dynamisk kurvelys så drejer lyset med den vej hjulene gør, og det er virkeligt lækker at ha, har det selv på min GTI'er, og det andet hvor den tænde noget ekstra lys når man vil dreje har ikke noget med dynamisk kørelys at gøre, det er dreje lys, og det har næsten alle bille vel i dag smiley

• #9   24. sep 2017 Mange tak Tommy for dit svar ! Nu ved jeg med helt sikkerhed hvad de to forskellige ting er smiley

Kommentér på:
dynamisk kurvelys. Den nye golf 7

Annonce