{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer til syn, skal der være vægt i på den
  • #1   7. okt 2017 sakset fra
    http://www.quicknummerplader.dk/trailer-nummerplade/

Vi kan foretage syn af trailere, som er uden påløbsbremser. Har du en trailer med påløbsbremser, skal du til en synsvirksomhed, som har et stort rullefelt, så de kan afprøve bremserne.

kan ikke forestille mig at du skal have vægt på traileren når den skal synes, ellers har de helt sikkert selv en vægtklods de kan smide på den

• #2   7. okt 2017 Der er ikke krav om vægt på traileren.
    Havde traileren været på prøveplader, havde det været forbudt med last på den.

• #3   7. okt 2017 Har i sommer været til syn med min 2T trailer.. der krævede synshal at den skulle være læsset med mindst 500 kg for at den kunne gå i bremserullefelt.. og det var også på prøveskilte.. ved ikke om der er undtagelse når det er i forbindelse med syn..
    men tag da ind og spørg i synshallen..

• #4   7. okt 2017 Jeg har vel synet 20 trailere i min tid med påløbsbremser - ingen af dem skulle have vægt på.

• #6   8. okt 2017 Der SKAL ikke være læs på traileren til syn, men der står ordret i den store syns bibel at synsvirksomheden kan kræve køretøjet belæsset til syn for netop at kunne prøve bremserne af.. men er igen hvad den enkelte synshal er vant til at gøre..

• #7   8. okt 2017 alle de gange jeg har været til syn med trailer med bremser. har jeg aldrig skulle haft noget læs på. så det vil sige de tomt trailer . og de har aldrig haft problemer med at tjekket bremseren på den selv om den var tom.

• #8   8. okt 2017 Tak for alle svarene. køre syns manden traileren på bremsestand og trækker hånd bremsen eller hvad gør han

• #9   8. okt 2017 Ja de prøver påløbet ved en prøvekørsel og så tjekker skævbremsningen på standen ved at trække håndbremsen stille og roligt.. det er den korrekte måde i hvert fald som lovgivningen siger.. er også en alternativ måde manuelt men har jeg aldrig brugt eller set blive brugt i praksis

• #10   8. okt 2017 Bremserne skal virke lige så godt med trailerens egenvægt, så hvad skulle være årsagen til de skulle have læs på?

Det må de selv sørge for hvis de skal have noget på - det kan aldrig være ejerens ansvar.

• #11   9. okt 2017 Korrekt de skal virke ved enhver belastning men omvendt er der så "lidt" vægt på at feltet ikke kan nå at måle skævbremsningen så kan man jo ikke vide om det holder sig inden for lovens regler (-:

• #12   9. okt 2017 Bonus spørgsmål. Kan det passe at man skal eje en 3500kg trailer før man kan få en Landcruiser godkendt til 3500kg. På krogen?

• #13   9. okt 2017 Svar på bonus: Nej det som fastsætter trækvægten er enten : på typegodkendelsen anførte værdier, værdierne på bilens typeplade, dokumentation fra fabrikant eller dennes repræsentant.. dog skal man også være sikker på trækkets d-værdi overholder kravet til i dette tilfælde 3500 kg trailer.. har selv en Patrol som må tage 3500kg på krogen og ejer ikke selv en trailer på 3500kg.. håber dette var svar nok ellers er du velkommen til at sende PB. For ikke at overtage tråden her

• #15   9. okt 2017 Er det så en synet sammenkobling eller er det en synsfri sammen kobling fremad rettet?
    Kunne forstå det hvis det var den gamle med at. IL xx93150 kun må trække trailer uu2315

• Bobzin I
    Bobzin I Tilmeldt:
    aug 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #17   11. aug 2018 Jeg skal have hestetrailer synet på fredag og den skal være lastet med 600 kg død vægt ifølge syns manden. Træls men ellers går den ikke igennem siger han. Det et ejerskifte syn med plader på.

Kommentér på:
Trailer til syn, skal der være vægt i på den

Annonce