{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Berlingo
  • #1   11. okt 2017 prøv med anden rem? men ofte dør de jo smiley men hvis han var heldig er der plads nok smiley

  • #3   11. okt 2017 Jeg tænker et nyt tandremssæt koster mindst 500 kroner, og det tager jo også noget tid at skifte den?

    Det er godt nok spild af tid og penge at skifte den, hvis motoren alligevel er død ?


  • #4   11. okt 2017 De gamle 1,8 ødelægger med garanti ventiler når remmen springer så du bliver nød til at tage toppen af og skifte de ventil der er blevet bukket. smiley

  • #5   12. okt 2017 Du kan jo starte med at prøve om du med håndkraft kan dreje motoren en hel omgang eller to. Hvis den stopper op er det sikkert fordi stemplet støder mod en ventil. Så er der kun den hårde metode: Af med toppen.
    Toppen kan renoveres eller du kan finde en anden, men det ændrer ikke ved det faktum, at krumtap, plejllejer og stempel har fået en gevaldig lussing, hvis det hele pludselig blev bremset voldsomt.
    Energien fra et svinghjul kan være ret så voldsom, hvis motoren er oppe på et par tusinde omdrejninger. Så kan man pludselig godt forstå, at stål bøjer eller knækker som glas, med de kræfter der er på spil.
    Man har hørt om motorer der kører måske 5.000 km og så takker af fordi hovedlejer og plejllejer har fået et smæk tidligere.
    Overvej om ikke det er værd at skifte motor komplet, HVIS den har fået en på kassen?


Kommentér på:
Berlingo

Annonce