{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Golf 4 1.6 køre på 3 cylindre nogle gange {{forumTopicSubject}}

Hjælp min golf 4 køre på tre cylindere nogle gange. Nogle gange hjælper det at tænde og slukke den men det er blevet værre her på det sidste...
Jeg fandt så ud af at på tændspolen at den ikke gav ordenligt gnist til cylinder 1 så skiftede jeg så den i håb om at det var det men den nye har ligeså svag gnist ved tændspolen til cylinder 1

Nogle kloge hoveder der ved hvad det kan være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 1.6 køre på 3 cylindre nogle gange
  • #1   4. nov 2017 He He så er den jo bare en 1,2 ind i mellem, øko:-)
    Prøv at der ikke sidder et tændingsmodul på den, det er sikker det eller så prøv at mål dine kabler igennem. Og hvad med dine tændrør, hvor gamle er de?
    Det modul kan se sådan ud og sidder muligvis i luftfilterkassen på den (for køling) og koster ikke alverden.

profilbillede
  • #2   4. nov 2017 Okay tak vi skriftede dem igår. Tror ikke at det er kablerne fordi det er før dem at den laver dårlig gnist.
    Men hvad har den der i luftfilterkassen med det at gøre?

• #3   4. nov 2017 Det er et tændingsmodul der fordeler impulserne ud til de fire tændspoler som der så laver gnisten til tændrøret. Det er det der i gamle dage hed et fordelerdæksel. Det sidder der ude i luftfilterkassen for at blive kølet da det godt kan blive noget varmt.
    Men er ikke helt sikker på at det sidder der i din model, men er hvis der sidder 4 tændspoler på den er der også et tændingsmodul på den. Og det er så derfra og til tændspolerne du kan måle om der er fuld gennemgang.
    Men jeg havde samme problem på min Audi og der skiftede jeg først spoler og der efter modul. Og så gik den fint og så gik den underligt en uge efter og så 4 nye tændrør og så gik den så godt som aldrig før smiley

• #4   4. nov 2017 Ja men min har kun en tændspole hvor alle 4 tændrørsledninger går ned på

• #5   4. nov 2017 Alså sådan en her
    https://cdn.pkwteile.de/thumb?m=0&id=991043&lng=dk

Kommentér på:
Golf 4 1.6 køre på 3 cylindre nogle gange

Annonce