{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.720 visninger | Oprettet:

Micky H
Micky H
Tilmeldt:
13. aug 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

ford focus aflader {{forumTopicSubject}}

hej har lige købt den brugt ford focus 2010 1,6 tdci

jeg har haft lidt problemer med at den løber tør for strøm rimelig uregelmæssigt,

da vi kiggede på den igår fandt vi ud af der var forbrug på den som ik stopper, vi fandt også ud af at hvis vi tog sikring 107 ( strømfogsyrning til diagnosestik) ud forsvandt forbruget, men så slukkede radio og AC bland andet ikke.

nogle der kan hjælpe :=)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ford focus aflader
  • #1   16. nov 2017 Sådan kan man IKKE finde afladning - nyere biler går i "dvale" efter ca. 15 til 25 minutter og derfor kan man ikke regne med noget før den tid er gået !!!
    RIGTIG metode:
    monter et amperemeter mellem den ene batteripol og kablet som er afmonteret fra denne !
    lås døre med centrallås/fjernbetjening.
    vent så de ca 20 minutter og kontroller så om forbruget er under 0,05 ampere eller lavere

    er det det er alt ok - hvis ikke så kan du prøve at fjerne sikringer en af gangen (måske skal bilen så ha tid til at gå i dvale igen) før du kan fortsætte med fejlsøgningen !

    polobjørn


  • Micky H
    Micky H Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   16. nov 2017 oki tak prøver igen om lidt


  • Micky H
    Micky H Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   16. nov 2017 hej igen var lige nede og tjek men mit multimeter var i stykker, men lagde en pære i mellem og kunne ik få den til at lyse så der var ingen forbrug


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #4   16. nov 2017 måske batteri defekt, prøv evt at interval lade det min 24 timer og se om det kan reddes...

  • Micky H
    Micky H Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   16. nov 2017 vil jeg prøve hvor højt forbrug må der være inden den går i dvale


  • #6   16. nov 2017 Min brummer, pumper osv i et stykke tid efter, de leder som regel efter fejl osv inden de slukker helt ned og går i dvale men hvor meget strøm den må bruge ved jeg ikke smiley

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #7   16. nov 2017 ikke over 0,7 mange er under 0.4

Kommentér på:
ford focus aflader

Annonce