Ny motorhjelm {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Først og fremmest - jeg er ikke mekaniker og er ikke så vanvittigt interesseret i biler, det er 'bare' noget der skal bringe mig fra punkt a-b i tørvejr, indtil motorcykelsæsonen starter
Det er bare for at dem der måske kan hjælpe mig, ved, at de skriver til en rookie
Jeg skal bruge en ny motorhjelm/kølerhjelm/frontklap (kært barn har mange navne!) til min Mitsubishi Colt fra 2008 (Colt VI (Z3_A, Z2_A) - 1.3 (95Hk). Den skal være ny, idet jeg ikke tør løbe an på at sealeren ikke er gået.
Så jeg googler, og finder en masse udenlandske steder - i Tyskland. Og de er da billige og jeg var da også tæt på at bestille ... indtil jeg gik på Trustpilot! Så fandt jeg ud af flere ting, bl.a. at det er samme butik der bare har købt en masse domænenavne - og at de har en latterligt lav score. Så jeg tør ikke handle hos autodoc.dk, bildeleshop.dk, autodele24.com, bildeleekspert.dk m.fl.
Så med denne lange indledning kommer jeg nu til det vigtige! Findes der overhovedet danske forhandlere af uoriginale dele til biler? Thansen er prøvet, men der koster reservedelen næsten det samme som en original hos Mitsubishi.
Maleren fortalte mig, at det var fuldkommen lige meget om jeg købte en original motorhjelm eller en kopi - de mange han havde malet, var der ikke nogen forskel på (han har haft eget malerværksted i 30 år), så derfor går jeg selvfølgelig efter kopien.
Jeg takker på forhånd - og ønsker jer en god aften
PS. Jeg har søgt i forummet her, men kan ikke finde noget der matcher.
dec 2013
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
mht auto doc kan du roligt handle der det tager sin tid før varen er fremme da selv om de skriver den er på lager er det som regel ikke deres lager men deres samarbejdspartners lager så tager op til 14 dage før den er fremme
køb en i oe kval så er du sikker på den passer
dec 2013
dec 2016
Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
jan 2017
Emner: 3 Svar: 20
Hvad er 'oe kval'?
Jeg kan se at Linders er en ren grossist virksomhed, så der vil de næppe sælge mig noget. Men du skal have tak for dine råd
dec 2013
dec 2013
jan 2017
jan 2017
dec 2016
Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
Men ja, kender godt det med manglende held..
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
jun 2017
Følger: 12 Følgere: 390 Emner: 14 Svar: 761
"OE kvalitet" betyder original kvalitet .
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 9 Biler: 1 Annoncer: 1 Emner: 2 Svar: 52
Ny motorhjelm