{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Roadhouse
Roadhouse
Emner: 3 Svar: 20

Ny motorhjelm {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Først og fremmest - jeg er ikke mekaniker og er ikke så vanvittigt interesseret i biler, det er 'bare' noget der skal bringe mig fra punkt a-b i tørvejr, indtil motorcykelsæsonen starter smiley Det er bare for at dem der måske kan hjælpe mig, ved, at de skriver til en rookie smiley

Jeg skal bruge en ny motorhjelm/kølerhjelm/frontklap (kært barn har mange navne!) til min Mitsubishi Colt fra 2008 (Colt VI (Z3_A, Z2_A) - 1.3 (95Hk). Den skal være ny, idet jeg ikke tør løbe an på at sealeren ikke er gået.

Så jeg googler, og finder en masse udenlandske steder - i Tyskland. Og de er da billige og jeg var da også tæt på at bestille ... indtil jeg gik på Trustpilot! Så fandt jeg ud af flere ting, bl.a. at det er samme butik der bare har købt en masse domænenavne - og at de har en latterligt lav score. Så jeg tør ikke handle hos autodoc.dk, bildeleshop.dk, autodele24.com, bildeleekspert.dk m.fl.

Så med denne lange indledning kommer jeg nu til det vigtige! Findes der overhovedet danske forhandlere af uoriginale dele til biler? Thansen er prøvet, men der koster reservedelen næsten det samme som en original hos Mitsubishi.

Maleren fortalte mig, at det var fuldkommen lige meget om jeg købte en original motorhjelm eller en kopi - de mange han havde malet, var der ikke nogen forskel på (han har haft eget malerværksted i 30 år), så derfor går jeg selvfølgelig efter kopien.

Jeg takker på forhånd - og ønsker jer en god aften smiley

PS. Jeg har søgt i forummet her, men kan ikke finde noget der matcher.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny motorhjelm
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #1   29. nov 2017 jeg havde købt en brugt i farven
    mht auto doc kan du roligt handle der det tager sin tid før varen er fremme da selv om de skriver den er på lager er det som regel ikke deres lager men deres samarbejdspartners lager så tager op til 14 dage før den er fremme
    køb en i oe kval så er du sikker på den passer

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#2   29. nov 2017 hvis du kommer til kbh/rødovre er auto bremsen rigtig gode at handle med de har vidst også en web shop de ved hvad de har med at gøre ellers er der linders auto dele de er også rigtig gode på gammelkøgelandevej i hvidovre

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
    #3   29. nov 2017 Jeg ville sgu ikke være bange for at bestille fra dem du nævner i dit opslag. Jeg har kun rigtig gode erfaringer derfra smiley

• Roadhouse
    Roadhouse Tilmeldt:
    jan 2017

#4   29. nov 2017 Jeg har haft købt en brugt i farven, og der viste det sig at var sealeren røget ... så den rustede 10 dage efter den var blevet malet! Så det gør jeg ikke en gang til - 4000,- lige ned i kloakken smiley

Hvad er 'oe kval'?

Jeg kan se at Linders er en ren grossist virksomhed, så der vil de næppe sælge mig noget. Men du skal have tak for dine råd smiley

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#5   29. nov 2017 jeg har handlet rigtig mange gange med linders og har aldrig haft auto relateret firma

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#6   29. nov 2017 oe kval er original kvalitet dem der har det mærke passer 100 % de andre er tvivlsomme om de passer

• Roadhouse
    Roadhouse Tilmeldt:
    jan 2017

#7   29. nov 2017 @Tobias S: med mit (manglende!) held, så tør jeg sgu' ikke. Og det er nok de ringeste karakterer jeg nogensinde har set/læst på Trustpilot, så jeg betaler hellere ekstra her i DK. Men tak for det smiley

• Roadhouse
    Roadhouse Tilmeldt:
    jan 2017

#8   29. nov 2017 Tak Rene - så blev jeg igen klogere ... og prøver da lige Linder også smiley

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
    #9   29. nov 2017 Det er også bare helt ok. Synes bare lige jeg ville fortælle dig omkring mine oplevelser med dem. Jeg har dog aldrig bestilt større dele, men udelukkende mindre komponenter. Men de har aldrig fejlet noget smiley

Men ja, kender godt det med manglende held.. smiley

• #10   30. nov 2017 https://m.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_nkw=mitsubishi+colt&_sacat=174046 der er både nye og brugte . har aldrig haft et problem med de nye plade dele jeg har købt på eBay ved de forskellige forhandler, og de er altid kommen . bare brug PayPal når du handler der .

• #11   30. nov 2017 Har lige kikket hos Klokkerholm.com ( dansk firma ) og de har ikke frontklap i deres sortiment .

"OE kvalitet" betyder original kvalitet .

• #12   2. dec 2017 OE kan løst oversættes til enten. Original Ersatzsteile (Tysk) Original Equipment(Engelsk)

Kommentér på:
Ny motorhjelm

Annonce