{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Roadhouse
Roadhouse
Emner: 3 Svar: 20

Ny motorhjelm {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Først og fremmest - jeg er ikke mekaniker og er ikke så vanvittigt interesseret i biler, det er 'bare' noget der skal bringe mig fra punkt a-b i tørvejr, indtil motorcykelsæsonen starter smiley Det er bare for at dem der måske kan hjælpe mig, ved, at de skriver til en rookie smiley

Jeg skal bruge en ny motorhjelm/kølerhjelm/frontklap (kært barn har mange navne!) til min Mitsubishi Colt fra 2008 (Colt VI (Z3_A, Z2_A) - 1.3 (95Hk). Den skal være ny, idet jeg ikke tør løbe an på at sealeren ikke er gået.

Så jeg googler, og finder en masse udenlandske steder - i Tyskland. Og de er da billige og jeg var da også tæt på at bestille ... indtil jeg gik på Trustpilot! Så fandt jeg ud af flere ting, bl.a. at det er samme butik der bare har købt en masse domænenavne - og at de har en latterligt lav score. Så jeg tør ikke handle hos autodoc.dk, bildeleshop.dk, autodele24.com, bildeleekspert.dk m.fl.

Så med denne lange indledning kommer jeg nu til det vigtige! Findes der overhovedet danske forhandlere af uoriginale dele til biler? Thansen er prøvet, men der koster reservedelen næsten det samme som en original hos Mitsubishi.

Maleren fortalte mig, at det var fuldkommen lige meget om jeg købte en original motorhjelm eller en kopi - de mange han havde malet, var der ikke nogen forskel på (han har haft eget malerværksted i 30 år), så derfor går jeg selvfølgelig efter kopien.

Jeg takker på forhånd - og ønsker jer en god aften smiley

PS. Jeg har søgt i forummet her, men kan ikke finde noget der matcher.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.