{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Søren L
Søren L
Emner: 13 Svar: 28

Vw Bora Instrumentbræt belysning vil ikke slukke {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en Bora 1.9 tdi fra 2000, her for et par dage siden begyndte mit lys i instrumentbrættet at ikke ville slukke, der sker ingen ting når jeg drejer på lys kontakten eller tager nøglen ud og låser bilen. Det står tændt hele døgnet, og jeg har prøvet at tage strømmen fra bilen, men det gjorde ingen forskel. nogen idéer til hvad det kan være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vw Bora Instrumentbræt belysning vil ikke slukke
  • #1   20. dec 2017 prøv at tage din lyskontakt ud og så tag stikket af til kontakten slukker lyset, så det kontakten der er gået til og så det bare den der skal skiftet .

• Søren L
    Søren L Tilmeldt:
    sep 2015

Emner: 13 Svar: 28
    #2   20. dec 2017 Jeg har lige prøvet at tage lyskontakten ud og ta stikket af den, og det gjorde ingen forskel.

• #3   20. dec 2017 Hvis du har prøvet at tage batteriet fra og det ikke gjorde nogle forskel er jeg ret imponeret over dit instrumentbelysning smiley smiley

• #4   20. dec 2017 har du prøvet at taget stikket af til den kontakt, du justere instrument lyset op og ned i styrke med også. har også set de kan gå til .det kan også være vis du har været ved at sætte en anden radio i bilen. har set det ske vis den bliver monteret forkert eller der sker noget med selve tilslutning til radioen. så prøv også at koble den fra også . og se om det løser problemet .

Kommentér på:
Vw Bora Instrumentbræt belysning vil ikke slukke

Annonce