{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

Jonas G
Jonas G
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 41

Eolyse væske opfyldning {{forumTopicSubject}}

Min kæreste Citroën C3 fra 2011 skal have fyldt eolyse (cerin) væske på. Den har rundet de 170xxx.
Har fundet frem til det er en pose og ikke en beholder per se. Den koster omkring de 700,-kr

Mit spørgsmål til dette er så om der SKAL original tester på? Har googlet lidt og flertallet siger at der skal laves nogle konfigurationer osv.
Kan man komme udenom dette, og kan jeg evt gøre det selv med min Delphi tester?
Og nogen der umiddelbart ved hvor beholderen/posen sidder? Kiggede hurtigt nede i reservehjulsbrønden men kunne ikke lige se noget (vidste dog ikke hvad jeg kiggede efter).

Men kan det ordnes selv? de autoriserede priser ligger fra 2500,-kr op til 7000,-kr

På forhånd tak

Kommentarer på:  Eolyse væske opfyldning
  • #1   2. jan Tror godt Delphi kan bruges til det. Og det kan være en pose man skifter der sidder i en kasse lign. I højre side under bilen og mener der er 3 forsk. Slags

• #2   2. jan Min focus 1,6 tdci (psa) kører med det. På min sidder der en beholder under bilen ved siden af tanken. Jeg købte en flaske eolyse 176(tror jeg det hed) og et kit til at hælde det på. Det var lidt besværligt at komme til men i helheden nemt nok. Nulstilling af meddelelsen i display var dog noget pis, billige tester kunne ikke og en bekendts bosch tester kunne ikke. Måtte i sidste ende bide i det sure æble og køre til ford i viborg. De tog 700kr for de fem min. den ubehøvlede mekaniker brugte. (Han kastede med mine nøgler og kørte bilen som havde han stjålet den.

• Jonas G
    Jonas G Tilmeldt:
    maj 2010

#3   2. jan Tak for svar gutter. Godt nytår

• #4   4. jan Alle dem jeg har skiftet har alle siddet i venstre side lige foran baghjulet i en beholder der,, jeg har aldrig set dem i højre side

• Jonas G
    Jonas G Tilmeldt:
    maj 2010

#5   4. jan Fandt den i højreside, mere eller mindre lige ved siden af hjulet.
    Nogen der ved om der SKAL være original Citroën tester der skal på, eller kan en Peugeot klare det?

• #6   5. jan Peugeot og Citroën bruger begge diagbox for 2011 modeller, og testeren er fysisk den samme

• #7   5. jan #4 Den sidder i højre side på en c4grandpicasso

Kommentér på:
Eolyse væske opfyldning